Ugh, asta da zi obositoare. M-am trantit franta pe scaunul biroului. La aceasta intalnire in patru am stat mai mult decat imi planuisem si acum sunt in urma cu munca. Un sunet... Nu, nu,nu, o voce se aude de afara, de undeva aproape de geam. Asta e cumva... Ash? Credeam ca e la baie. Ma apropii si mai mult de geam aplecandu-ma usor ca sa ma verific. El era si vorbea la telefon. Stiu ca nu e bine ce fac, dar vreau sa ascult putin cu cine vorbeste de e asa de important sa se ascunda. Ma dau mai bine dupa perdea ca sa nu fiu descoperita.
Ash: Da iubire. Am fost la o intalnire cu aia. Normal ca doar pe tine te iubesc... Sti doar ca stau cu aia doar pentru faima si avere, da? Maria, mai rezista inca putin si pot sa ii iau toti banii si o sa putem fugi amandoi, ok? Hai ca dupa banuieste aia ca nu sunt la baie, te pup si te iubesc, pa!
Ochii mi s-au umplut de lacrimi, dar doar una singura a coborat usor pe obraz. Totul... a fost o minciuna. Tot ce a fost intre noi, au fost doar vorbe goale? Sau mai bine zis, a fost ceva intre noi? Maria? Servitoarea personala pe care am concediat-o? Ea? Inca mai e cu ea? Pe ea o iubeste, nu pe mine! Usa s-a deschis si pe ea a intrat... Acel om, daca pot sa il numesc asa. Imi e scarba de el. Imi sterg rapid cu podul palmei lacrima care era inca pe obrazul meu, in incercarea de a arata inca puternica.
Ash: Iubire, ce ai patit? Intreaba cu ingrijorare in voce. Ingrijorare?! Poate teatru. Merita un Oscar!
Eu: Nu-mi mai spune asa. Nu meriti! Ii tip, incercand sa nu dau drumu si celorlalte lacrimi.
Ash: Ce ai patit Vanessa? Spune venind spre mine si incercand sa ma ia in brate, dar ma dau in spate. Cat tupeu mai are de vrea sa puna mana pe mine.
Eu: Nu ai primit un telefon important, nu stiu, poate de la Maria? Iubita ta? Deschide gura vrand sa spuna ceva, dar vorbesc iar, nelasandu-l sa spuna nimic. Sa nu indraznesti sa negi! Ii urlu cu toata puterea care o mai am in mine, si simt ca si ea se epuizeaza din ce in ce mai mult. Am auzit tot! Se uita socat la mine, dar dupa da capul in jos si incepe sa rada. Sa rada??
Ash: Oh, tu chiar credeai ca te iubesc? Esti asa naiva, asa credula. Chiar crezi ca te-ar putea iubi cineva? Asa rece si veninoasa?! Esti o vipera, o scorpie, cine te-ar putea iubi? Spune?! Urla la mine, eu nemaiputand si dand frau liber lacrimilor. Asa credeam si eu, nimeni! Oh, pana si scorpia are lacrimi si sentimente? Ce emotionant, spune facand o fata de catelus plouat si mimeaza o lacrima cazand.
Eu: De ce eu? Intreb usor vrand sa aflu motivul pentru care s-a jucat cu mine, cu inima mea. Ma priveste socat si dupa iar rade scurt.
Ash: De ce tu? Tu esti importanta! Tu ai faima! Tu ai avere! Sti ce e averea?! Bani!! Sti ce sunt banii?! Fericire!! Eu vreau fericirea, ai inteles? Urla si imi strange brutal in degetul mare si aratator gura. Sti cat am rabdat pentru bani? Tu nu mi-ai adus deloc fericire... Nici macar satisfactie nu au fost in stare sa imi dai. Ma smucesc din mainile lui si ma dau mai in spate, stergandu-mi fata plina de lacrimi.
Eu: Iesi afara! Ii spun usor aratand spre usa, iar el chicoteste. Iesi afara, spun mai tare, vazand ca se uita indiferent. Dispari, sa nu te mai vad, nu meriti nici sa ma privesti, ii tip. Se indreapta linistit spre usa, dar se opreste in fata ei si se intoarce spre mine.
Ash: Scumpete, intr-o buna zi tot la mine te vei intoarce. Tot in bratele mele vei sari. Sti de ce? Pentru ca ma iubesti si nu o sa rezisti. Asta nu se va schimba niciodata. Spune linistit si cu un zambet diabolic.
Eu: Dispari pana nu sunt nevoita sa chem garzile. Chicoteste pentru ultima data si iese pe usa trantind-o.
Fiind epuizita fizic cat si spihic, nu mai rezist si ma asez jos in genunchi, incepand sa plang si mai tare. Asta a lasat o mare rana in suflet. Imi e teama ca nu voi gasi pe altcineva care sa imi repare rana. Aud usa deschizandu-se si un pas ferm pacut in interior.
Calum: Ce naiba s-a intam... Oh doamne, Vanessa! A alergat spre mine, vocea lui fiind mai ingrijorata decat la inceput. S-a pus in genunghi in fata mea si imi ridica fata. Nu ii vad fata prea bine, avand privirea incetosata din cauza lacrimilor, dar vad ca e socat. Si cred ca are si de ce, arat ca o epava. Vanesa, ce ai patit? Arati groaznic! Spune si cand ma gandesc la cele intamplate izbucnesc si mai tare in plans. Ma ia in brate ca un frate protectiv si ma mangaie. Ce s-a intamplat?
Eu: Ashton, a... plecat, de abia pot sa spun printre lacrimi.
Calum: Of, hai sa mergem sus sa te schimbi, sa te calmezi si sa imi povestesti tot, bine? Imi spune pe un ton de frate ingrijorat si eu dau usor din cap. Imi da un zambet compatimitor care ar trebui sa ma faca sa ma simt mai bine, dar din pacate nu functioneaza. Se ridica in picioare si dupa imi intinde mana ajutandu-ma sa ma ridic
Mergem la etaj, eu sprijinindu-ma mai mult de el, simtindu-ma fara forta. Am mers prima data la baie la insistentele lui Cal. Chiar si in momente ca astea este un nesuferit. Mi-a tinut parul in timp ce eu mi-am clatit fata.
Calum: Mai bine, ma intreaba dupa ce imi analizeaza fata. Sunt bine? Fizic, destul de bine, psihic, foarte rau. Dau negativ din cap, el ofteaza si ma lasa in fata camerei cu haine.
Eu: De ce m-ai adus aici? Spun cu o voce usuoara si... blanda!? Se pare ca nu am forta nici sa fiu dura.
Calum: Trebuie sa te imbraci in ceva mai lejer, spune cu o voce blanda.
Eu: Sunt imbraca-ta lejer, ii spun simplu.
Calum: Nu, nu esti. Ia-ti niste pijamale, ceva, prinde-ti parul lejer ca presimt ca urneaza un val de plans si dupa ne vedem. Ma duc sa aduc multe servetele si probabil ca mai multe perne. Nu vrem nici unul sa ma lovesti pe mine "accidental", nu? Spune si reuseste sa imi aduca un mic zambet pe fata. Dau afirmativ din cap si ma duc in camera.
Calum's POV
Niciodata nu mi-a placut Ashton ala. Stiu ca nu ne cunoastem de mult timp, dar eu cu Vanessa am ajuns prieteni destul de apropiati si nu imi place sa o vad asa. Nu am mai vazut-o asa de neajutorata pana acum. Cand vreau sa cobor scarile dau nas in nas cu blodul de la Drept.
Luke: Hey, ce s-a intamplat? Puteam sa jur ca tocmai s-a terminat cel de-al Treilea Razboi Mondial.
Eu: Nu ai febra. Spun dupa ce-i pun mana pe frunte. Luke, tu te simti bine? Ce ti-a venit sa vorbesti de istorie acum? Nu incerca sa ne demonstrez ca esti destept, nimeni nu crede asta. Ne-am obisnuit cu tine, este ok frate, il bat pe umar si dupa cobor scarile ocolindu-l.
Luke: Pe bune frate? O data sunt si eu serios si atunci ai tu chef de glume? Spune serios in timp ce incearca sa tina pasul cu mine. O data Calum! Repeta aratand doua degete.
Eu: Nici sa numeri nu sti geniule, ii spun dandu-mi ochii peste cap si cautand cu exasperare servetelele. Unde sunt servetelele alea, urlu exasperat.
Luke: Pentru ce iti trebuie servetele? Intreaba intinzandu-mi un pachet care era asezat pe o masuta din holul imens al casei.
Eu: Vanessa, geniule! S-a despartit de Ashton ala si sufera! Spun nervos incercand sa il ocolesc, dar imi blocheaza drumul facandu-ma sa imi dau ochii peste cap.
Luke: A dat Sfantul sa se desparta de ala? Spune entuziasmat. Ridic o spranceanu cu subinteles, dar dupa continua clarificand situatia. Nu il suportam. Pot sa ajut cu ceva? Intreaba inca tinandu-se dupa mine. Ugh cand pot scapa de asta.
Eu: Da! Spun aproape tipand cand imi vine o idee buna. Stiu ca pare ciudat, dar Vanessa are pe cineva mai apropiat? Un prieten, ceva? Intreb sperand sa raspunda afirmativ.
Luke: Nu?! Spune nehotarand mintind. Ma uit urat la el si imi spune adevarul nedandu-i de ales. Da, pe unu Michael, parca. Dau din cap afirmativ. Vezi ca e un ciudat care ma sperie putin, tipa din spatele meu.
Atunci nu imi ramane altceva de facut decat sa il sun pe ala ca sa o mai inveseleasca putin. Singura salvare este Michael!
-------------
Deci, sunteti cei mai geniali! Va multumesc mult pentru 18k de vizualizari si 1k de voturi!! Doamne, nu as fi crezut in veci ca voi ajunge asa de bine cu cartea asta, mai ales ca e prima mea scriere... Si sper ca nu si ultima. :))) In orice caz, m-ar bucura foarte mult daca mi-ati lasa si comentarii pe langa voturi ca sa stiut si eu ce parere aveti de carte... Pentru voi o sa incerc sa pun capitol nou cat mai rapid!! Pwp!
CITEȘTI
My boss ~ Luke Hemmings
FanfictionVanessa Winter este cea mai reusita femeie de afaceri, si tot odata fiica presedintelui. Cand afla ca servitoarea ei personala are o aventura cu iubitul ei, Ashton Irwin, decide sa isi caute un nou servitor, Luke Hemmings. Datorita comportamentului...