Доля погралася мною.

52 14 0
                                    

Ось і життя минуло, я маю дружину, двоє дітей, великий бізнес. Вчора були на фотосесії, як вам?

 Вчора були на фотосесії, як вам?

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Лейла побачила, що в нас буде хлопчик

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Лейла побачила, що в нас буде хлопчик. Син! Я так і знав. Бізнес Реййан налаштовується. Вже 30/100% зроблено. Процес йде. Реййан вагітна вже вдруге і звикла, до його поштовхів, до несправжніх родів, а для мене це кожен раз стрес! Мелек вже в першому класі, життя продовжується! Доля погралася мною, і нарешті дає спокійно жити. Я тепер буду різати себе ножем, а кохану не відпущу! Я тепер маю зберегти свою сім'ю! За вісім місяців, нарешті Реййан звикла і тепер навіть сама не проти, коли я купую їй дорогі речі. Ще рік, два, і буде вона кусати мене, хочу новий айфон! Чи он ту шубу! Так і буде! І я із задоволенням, буду їй це купувати. Бо мені зараз заздрять всі чоловіки, така жінка! Моя! Весь час ми подорожуємо. З Реййан тоді, ми були у Франції і Італії, зараз на медовий місяц їздили в Іспанію. А за ці вісім місяців були вже : В Азербайджані, Україні та Німеччині. Ось так ми подорожуємо. Реййан хоча об'їздити всю Євразію, і звісно, так і буде! Зараз лютий, а в березні, близько двадцятих числах народиться наш малюк. Мелек народилася також в березні, восьмого. До речі, це завтра. І подарунки для своїх дівчат я вже приготував. Тому наше життя весело і міцно продовжується. подіваюся. так буде і надалі.

Ваші враження? 💓💓  👇👇👇👇🙌


Доля погралася мною.Where stories live. Discover now