15.BÖLÜM(VEDA)

176 12 0
                                    

oy verirseniz sevinirim.






vermezseniz banane ıhgıohgfpdh


(Miray'dan)

Şuan nasıl bir durumun içindeydim bit türlü çözememiştim. Kapının açılmasıyla herkes kapıya dönmüştü.

Doktor: her şey tamam  buyurun

Doktor elindeki zârfı pusat bey ve yanında oturan babama verdi.....

(3 gün önce )

Dün babamlara ve miraçlara olan biten her şeyi anlatmıştık. Bu anlattığımıza herkes  normal olarak çok şaşırmıştı. Aniden  eline silahı alıp Pusat bey kalkınca istemsiz şekilde çığlık atmıştım. Kutay abi benim korktuğumu belirterek pusat beyi geri oturtmuştu.

Pusat: bakalım o şerefsizin dediği doğru mu?

Kutay: nereden bileceğiz ki baba.

Pusat: bu işe Miray'ında izni varsa DNA testi yaptıralım.

Pusat beyin demesiyle hepimiz birbirimize baktım. Bunu çalışsak yapamazdık. Ayın andan "tabi yaa" demenizle hastaneye gittik.
Girdiğimiz büyük hastane miraçlara aitmiş. Acaba bu gerçek miydi?
Gerçekten böyle ihtimal var mıydı? Eğer bu doğruysa ne yapacaktım ben gidecek miydim? Ama nasıl yapacak idim bunu annemi babamı nasıl bırakacaktım en önemlisi emirden  nasıl ayrılacaktım. O benimle uğramadan duramazdı ki  şimdi nasıl bensiz devam edecekti.
koluma bir el dokunmasıyla yerimden sıçramıştım.

Kutay: şşt benim  sakın ol içeriye girdik seni bekliyoruz.

Miray:ş-şey biraz dalmışım da kusura bakmayın

Kutay:saçmalama ne olacak sanki. Hadi gel girelim içeri

Miray:Tamam

İçeriye girdiğimiz de 55 yaşlarında bir adam babam ve pusat beyle  konuşuyorlardı.

Doktor: evet miray da geldiğine göre açabiliriz.

Pusat: tabi doktor bey

Doktor zârfı eline aldıktan açmaya başladı. Olur olmadık içimde garip bi his vardı. Ve bu his nasıl bir şeydi hiç bilmiyorum.

Doktor: yaptığımız DNA testi ne göre miray  %99.9 Pusat beyin kızıdır.

Duyduğum şeyle öylece kalakalmıştım. Ne yapacaktım ben şimdi  annemi babamı emir nasıl bırakacaktım. Beni yanlarına almak isteyecekler miydi? Alırlarsa ben zamanla alışmaya çalışırdım. Peki ya emir bensiz yapabilir miydi? Alışır mıydı?
O her gün benimle uğraşmayı seviyordu. Ama emre iyi bir çocuk onu üzüleceğini sanmıyordum. Benim yokluğumu bile aratmazdı  emir'e kolumun tutup çekiştirilmem ile düşüncelerden çıktım.

SICAK  ÇİKOLATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin