kasım acıtır, sen acıtma

79 22 2
                                    

"babam yıllarca anneme şiddet uyguladı, bana da tecavüz etti."

ilk bu cümleyle başladın konuşmaya, nefesim kesildi zannettim. aslında nefesim birkaç saniyeliğine kesilmiş, ben söylediklerinin devamında ölmüşüm.

"ilk bunu yaptığında altı yaşındaydım. hiçbir şey anlamadım. sadece babam iyiliğimi düşünür dedim, sesim çıkmadı. her ay... her ayın 14'ü, doğum günümden bir gün önce yapıyordu bunu."

elimle ağzımı kapattım, hıçkırığımı duyma diye. bana bakmıyordun, kuma bakıyordun.

"bu yaptığının kötü bir şey olduğunu anladığım gün babamın ilk defa anneme şiddet uyguladığını gördüm. çünkü annem bizi görmüştü ve beni onun elinden kurtarıp onu evden kovmaya çalışıyordu. daha 13 yaşındaydım ve ben tecavüzün ne demek olduğunu o gün anladım."

bana döndün, yaşlı gözlerimden yüzünü tam göremiyordum. "özür dilerim," dedim, hıçkırdım, durduramadım.

gülümsediğini gördüm. "neden özür diliyorsun? sen suçlu değilsin ki."

"geç kaldığım... seni kurtaramadım felix. çok özür dilerim," dedim ve elini tuttum. hıçkırarak ağlamaya başladım.

elini siyah saçlarımın içine soktun. "ağlama hyung, kasım acıtır, bari sen acıtma." elini bu sefer gözlerime getirdin, yaşları silmeye başladın. "ağlama."

o gün seni belki de teselli edecek olan bendim, bilmiyorum ama o gün beni sen teselli ettin. ben senden çok özür dilerim, sana geç geldim.


sevginin mum ışığı, hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin