Šajā gaišajā, un saulainajā dienā kur viss norita mierīgi, tukuma 2 vidusskolas skolniece Daniela ieraudzija ka kāds aiz stūri viņu filmē, taču kurš tas varētu būt? - iesaucās Daniela runājot ar draudzeni Danu.
Dana: Tas ir dīvaini
Daniela: Dīvaini gan!
Dana: teikt skolotājai?
Daniela: Nē, nevajag, rīt varam censties viņu noķert un tad aiznest pie skolotājas.
Dana: nu ja, varam arī tā darīt,
15:30
Daniela devās pēc stundām uz autobusu, taču atkal....... kāds viņu filmēja.
Daniela neņēma prātā. taču viņa raizējās.
Nodomājot ka tas ir baisi, un pretīgi, Daniela nolēma ar Danu rīt arī pajautāt viņam visas bildes kuras tika uzņemtas.
16:00
Daniela ieradās mājās, un nopūtās miegaini apguļoties gultā, taču Daniela atcerējās ka viņai jāgatavojas Pārbaudes darbam priekš matemātikas kas notiks rīt. Daniela ceļoties ieraudzīja uz durvīm plakātu ar uzrakstu "Es Tevi Noķeršu"
Daniela krita panikā nezināja vai zvanīt Danai vai ne. bet vecākiem viņa arī neteiktu. Viņa nodomāja ka labāk būtu zvanīt Danai, taču...... Viņa liekot roku somā nesataustija nekur telefonu, Daniela turpināja meklēt pa somu telefonu, bet vienīgais ko viņa atrada somā bija papīra gabaliņš uz kura bija rakstīts "Rīt 12:30 kabinets 308" Daniela steidzīgi pagrāba mājas telefonu un sāka zvanīt Danai ar numuru +371 28976959. Zvanīja vienreiz, otrreiz, Taču Dana neatbild, Daniela no domājot ka šis ir kā šausmu stāsts smagi kļūdījās, tādēļ ka tas nebija KĀ šausmu stāsts. Tas BIJA šausmu stāsts. Daniela ar melnām domām iekāpa gultā 23:03 vakarā.
2:59
Daniela satraukta pamostas jo dzirdēja ka virtuvē nokrīt kaut kas, Daniela fiksi aizslēdz durvis, un aizskrien uz gultu atceroties ka viņas vecāki vakarā ir aizbraukuši uz koncertu, atceroties, viņa krīt vēl lielākā panikā.
Kāds sāk agresīvi sist ārā durvis ar cirvi, tas notiek 2 minūtes, taču pēkšni klusi apstājas.....
Durvis vairs nav salauztas, taču atveras. Danielu sagaida dīvaina figūra aiz durvīm, un šī figūra sāk lēnām taisīt durvis vēl vairāk vaļā.
Šī figūra sāk skriet Danielas virzienā
Daniela iekliedzas pilnā rīklē kamēr ši figūra velk Danielu uz Pagrabu kas atrodas divus stāvus zemāk, un kurā neviens nav bijis jau 20 gadus. Daniela bailēm pilna kliedzot ierauga pagrabu un uzzin, ka šī figūra šeit dzīvo šeit visus tos 20 gadus, un šeit ir radies projekts "SCP-096" Daniela uzreiz saprata ka viņu gaida īsta elle. Tiekot līdz pašām pagraba beigās Daniela kliedzot ierauga Danu kuru pakāra un apgrauzis ir tā figūra "SCP-096" Daniela raudāja un kliedza kamēr Aizmiga.