נקודת מבט הארי:
״וואו כן זה יהיה מושלם!!״ שמעתי את ג׳מה נכנסת לבית עם שקיות ועם..עוד מישהי?
״לגמרי. אז נתחיל לחשוב?״ שאלה מישהי עם שיער גוונים בלונדינים ועיניים כחולות בוהקות.״היי ג׳מה! מה זה?״ שאלתי כשירדתי והיא נבהלה
״מה? ז..זה? זה כלום זה סתם״ גמגמה.
״אה, וזאת לוטי!״ הציגה ג׳מה את החברה שלה
״לוטי? מה את עושה כאן?״ שמעתי את לואי אומר כשירד במדרגות.
״איך אתם מכירים?״ שאלתי
״לואי אחי הגדול״ אמרה בחיוך והתסכלתי על לואי. עכשיו כשאני חושב על זה הם די דומים.
״ט..טוב תעלו לעיסוקים שלכם אנחנו לא נפריע״ אמרה ג׳מה והן עלו לחדרה.עליתי במדרגות ולואי עלה בעקבותיי לחדר שלי.
הוא לקח את שלט הטלוויזיה ושם איירון מן או משהו כזה. הוא היה שקוע במסך , מכור אפשר לומר.הלוואי שהוא היה מסתכל עליי ככה כמו סרטים של מארוול.
״אני אלך להביא משהו לשתות״ אמרתי והוא הנהן שקוע בסרט.
ירדתי למטבח להביא משהו ואז שמעתי דפיקות בדלת.
ניגשתי לפתוח את הדלת ומי עמדה שם? טיילור.
״טיי? מה את עושה כאן?״ שאלתי מופתע
״אה..או אמ א..״ גמגמה והשפילה מבט
״היום טיילור״ אמרתי בגיחוך
״או א.. רציתי להגיד סליחה שנעלמתי היום״ אמרה וגירדה בעורפה.
״אני אלך להגיד שלום לג׳מה שנייה״ אמרה ועלתה למעלה
״וואו אוקיי״ מלמלתי וסגרתי את הדלתהבאתי לי וללואי קולה וגם הכנתי לו פופקורן למעריץ מארוול הזה,והפעם לא שרפתי כלום!!
עליתי חזרה לחדרי וראיתי שטיילור כבר התיישבה עם לוטי וג׳מה ודיברו.העברתי מבט לחדרה של ג׳מה ואז היא פשוט קמה אילצה חיוך וסגרה את הדלת.
משהו כאן חשוד לי..״אני לא מאמין שפספסת את החלק הכי טוב!! אתה חייב לראות את זה״ אמר והנחתי על שולחן כתיבה קטן שיש לי בחדר את מה שהבאתי מהמטבח.
״אפשר להבין מה אתה מוצא בזה לו?״ שאלתי
״אפשר להבין מה אתה מוצא בפרינדס האזי?״ ענה״פרינדס זה פשוט..פשוט מושלם , זה הכל בעצם״ התחלתי להסביר.
״נו אז ככה מארוול , גם מארוול זה הכי מתאים לסגנון שלך. אקסטרים ואקשן כמו שמאיה אמרה לך״ אמר והחזיק בידי והמשיך לצפות בסרט.
״הלוואי היית מסתכל עליי כמו שהיית מסתכל על איירון מן״ אמרתי לו וצחקתי
״מישהו כאן מקנא?״ צחק ונגע באפי
״לא!!״ מיהרתי לומר והשפלתי מבט״אומייגאד כן!!״ שמעתי צרחות מהחדר של ג׳מה.
״הן לא סותמות..״ מלמלתי והלכתי להגיד להן להיות בשקט.״אתן מוכנות להיות בשקט?!״ אמרתי ופתחתי את הדלת
״הארי תעוף מכאן דביל!!״ צרחה עליי ג׳מה שנראתה מובהלת וטרקה עליי את הדלת לפני שהספקתי לראות מה הן עושות בכלל.
״מזל!!״ שמעתי אותה נאנחת והן ציחקקו.
YOU ARE READING
summer love-larry stylinson
Poetryפאנפיק על לארי ⚠️מכיל: -שפה מעט בוטה -הטרדה מינית לא מפורטת!!(חלק קטנטן בפרק 16) תחילת כתיבה: 13.12.21 סיום כתיבה:11.4.22 קריאה מהנה💞 אם אהבתם אשמח שתגיבו או תצביעו.