Merhabalar. Ben bu magazin dergisinin yazarı Duru. Oldukça objektif bakmaya çalışacağım. Burada tuttuğum fandomu belirtmem ya da o fandomun lehine yorumlarda bulunmam doğru değil. Bunu önceden söylediğime göre başlayabiliriz.
1) Evet biliyorsunuz ki son zamanlarda Çağan Efe Ak ve Zeynep Saadet Doğangün'ün sevgili olduğu iddiası ortaya atıldı. Bunu yapan tabi ki bir fandom idi. Doğruluk payı ne kadar yada doğru mu bilemiyoruz.
Bir fandom bu fotoğrafı koyup altına "Sanırım sözün bittiği yerdeyiz... Zeynep'in bilekliğinde "Z" ve "Ç" harfleri var. Galiba sevgililer." şeklinde not düşmüştü. Bu paylaşım sonrasında bütün Tozkoparan İskender fandomları ayaklanmıştı. Tabi bu paylaşım sonrası Çağan Efe ve Zeynep Saadet ayrı ayrı birçok fandom tarafından linçe maruz kalmışlardı. Bir zamanlar "Çağan İdolüm" diyen fanlar da dahil.
Bu da Tiktok'da yapılan kısa videodan bir kesit. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
2)
Ayrıca bir Fan Hesabı da Çağan ve Zeynep'in bu fotoğrafı İnstagram hikayesi paylaştıklarını lakin aradan çok zaman geçmeden kaldırdıklarını iddia ediyor. Ben bu instagram Hikayesini gördüğümü söyleyemem. Bu sebeple yorumu size bırakıyor ve diğer olayımıza geçiyorum.
3) Hepinizin bildiği gibi Çağan efe Ak oyuncusu olduğu Tozkoparan İskender dizisinin ilk sezonundan beri birçok oyuncu ile yakıştırılıyordu. Hiçbir zaman herhangi bir açıklama, engelleme yada uyarıcı bir paylaşım yapma gereği duymamıştı. Ancak Zeynep Saadet Doğangün ile yakıştırılmaya başlandığından sonra ilk kez bir açıklama yaptı. Kendisi ve arkadaşları hakkında hakaret içeren ve küfür içerikli konuşma yapılamasının hoş olmadığını ve bunun hakkında önlemler alındığını belirtti.
Hatırlarsanız Zeynep'in annesi de bu yakıştırma/sevgili konusunda bir açıklama yapmıştı. "Setteki herkes birbiri ile çok iyi arkadaş, sevgili olma gibi bir durum söz konusu değil. Artık bu açıklamayı yapma gereği duydum." Şeklinde olayı açıklamıştı. İşte bu açıklamadan yaklaşık 3 ay sonra ise Çağan Efe Ak'ın hesabında bu açıklamayı okuduk. İlk zamanlar da bu tür olaylar oluyordu dediğim gibi. Eğer daha yeni böyle bir açıklama yapılıyorsa cidden geç kalınmış diye düşünüyordum.
Ayrıca ilk sezon Tuana çok fazla linç yiyordu ve herkes sesini çıkarmadan izlemişti olanları. Ayrıca 2. sezonda böyle bir paylaşım yapılması cidden ilginç ve garip.
Tuana'nın ağladığına dair bir fotoğrafı koyuyorum aşağıya.
Bu görüntü Tiktok'ta açtığı canlı yayından. Kendisine küfürlü konuşulmuş ve namusuna laf edilmişti bir Fandom tarafından. Ve bu görüntü uzun bir süre Sosyal medyanın da gündeminde kalmıştı. Tüm bunlar yaşanırken ise Tiryaki Ailesi de dahil hiç kimse bir açıklamada bulunmamıştı...
Sizin düşünceleriniz benim için oldukça önemli. Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bu günlük bu kadar.
Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Güncel Haberler
FanfictionÇoğumuz -neredeyse hiç birimiz- sette neler döndüğünü anlamadık, bilemiyoruz. Ben ve bana yardımcı olan ekibim size bunları aktarmaya çalışacağız. Bunu yaparken tabiki objektif olmalıyız ve olacağız. Herhangi bir hesap sahibine ve yahut sette yer a...