22

2.6K 69 10
                                    

Vote (Oy) vermeyi unutmayın

İyi Okumalar :)

Asya

Ardayla bu kadar zaman görüşmemek benim hatamdı. Demir ile ilgilenmekten Arda'ya zaman ayıramamıştım resmen. Umarım bize-bana darılmamıştır.

Ardoş Aranıyor...

'Açtı.'

'Ardoş napıyorsun?'

"Ardoş ne kızım ya? Kaç kere dedim düzgün seslen diye."

'Ay tamam be ne kızıyorsun. Ben Asyalardayım kıyafet hazırlıyoruz yarınki karaoke için. Umarım sen de kıyafetlerini hazırlamışsındır.'

"Gelmeyi düşünmüyorum aslında. Siz gidin eğlenin."

Soğuk yapıyordu işte. O bizi asla tek başımıza bir yere göndermezdi ki.

Arda ben de buradayım. Lütfen gel, biz ne yapacağız orada?


"Asya hiç keyfim yok kelebeğim. Biraz takılır gelirsiniz. Bir şey olduğu zaman mesaj atın ben sizi almaya gelirim.

'Sesi duydun mu?'

"Ne sesi"

'Kırılan kalbimizin sesini tabiki Ardo- Arda.'

"Offf. Tamam ya kurtuluşum yok gibi, hazırlarım şimdi bir şeyler. Saat kaçta gideceğiz?

'21.00'de orada oluruz. İstersen yarın gelip kıyafetlerini hazırlayabiliriz. Biraz da çarşıda gezer eve döneriz.'

"Bilmiyorum,yorulmaz mıyız? Asya sen ne diyorsun?"

Erkenden gidip döneriz bir şey olmaz.

'Tamam o zaman karar verilmiştir. Yarın 12.00'de her zamanki yerde buluşup gidiyoruz. İyi geceler sanaaa'

"Size de."

 'Bak gördün mü hemen yumuşadı. O bize küsebilir mi kızım ya.'

Ohh rahatladım valla. Neyse benim uykum geldi yarın da erken kalkacağız uyuyalım. 


'Anneme haber vermedim ben dur arayayım.'

'Tamam annecim onun da selamı var. İyi geceler.'

Bekle ben sana yastık falan getireyim.

Al bakalım.


'Teşekkürler balım. Sen istersen yat bugün biraz yoruldun bende biraz daha telefona bakar uyurum.'

Tamam. İyi geceler.

Geceliğimi giyip yatağa uzandım. Tavanı izlemeye başladım. Bugün ne çok şey yaşamıştım.  Demir'in profiline bakmak için instagrama girdim. Şimdi bu çocuk beni mi seviyor?

Tekrar ropörtajını açıp izledim. Hiçbir detayını kaçırmak istemiyordum.Diğer adamların röportajı sırasında çok kısa da olsa kenarda gözüküyordu. Elinde telefon vardı ve ekrana bakıp sırıtıyordu.

Kime bakıyordu ya da kiminle mesajlaşıyordu?

Telefonuma gelen bildirimle ekranı kapattım ve mesaja baktım

Demir Karabulut: Uyuyorsun değil mi peri kızı?

Cevap versem mi? Çok konuşmak istiyordum ama gözlerim buna engel oluyordu ya konuşurken uyuyakalırsam diye düşünüp cevap vermedim. Hem yarın da konuşmak için bahanem olurdu.

Bay D / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin