sziasztok! Én y/n vagyok,15 éves lány vagyok, éppen iskolába készülök, örültem vola még egy pár hét nyári szünetnek, de már várom a sulit is .Gyorsan el készülök és döngő léptekkel szaladok le a lépcsőn. El raktam a kajámat a táskámba, el köszöntem anyámtol és egy fejhalgatót helyeztem a fejemre és a telómról zenét indítottam. Mire ki értem a buszmegállóba addigra pont vége lett a playlistnek spotifyon. Meg jött a busz és a táskában kotorva szálltam fel. Valahogyan nem találtam meg azt a dolgot amit kerestem, egy perc kutakodás után meg találtam és felmutattam a tárgyat(ami egyébként egy bérlet volt) a buszsofőrnek. le huppantam Luna mellé és el kezdtünk beszélgetni.
luna a legjobb barátnőm születésem óta. Az imént említett lány csak 5 héttel volt idősebb nálam. amióta eszemet tudom a szomszédomvolt csak sajnos Luna messzeb költözött. Az ablakunk között egy fán van egy kissebb bunkerünk, ahova néha ki szoktam járni ki üríteni a fejemet. A szomszédba egy új fiú költözött kb. 2 hete. A szobája a szemközti szoba a szomszédban, elég jó kis szobát csinált magának,hisz végignéztem ahogyan bénázik és egy párszor el is esett.
Be érünk a suliba és meg láttam egy kissé ismrős de mégis ismeretlen fiút. Lunát ott hagyva mentem oda a fiúhoz és ahogy közeledtem a fiúhoz rá döbbentem hogy ő a szomsédom. Megkérdeztem, hogy mi a neve de a hangos bemondó megszólalt mielött megszolalt volna a fiú. -x/y és y/n jöjjön az irodámba. mondja:- Hát ez én leszek.-erre ezt felelem-meg én.-oda mentünk és az igazgató meg kért hogy vezessem körbe a suliba, elöször kételkedtem benne de azt mondta, hogy mivel egész nagy az iskola ezért ki kell hogy haggynunk a napot és majd otthon kell be másolnunk az anyagot és a dolgozatokra/ feleletekre ma mind a ketten ötöst kapunk. Aminek egy kicsit örültem mert majdnem minden órán dogát irtunk volna és semmit nem tanultam mert x/yt néztem az ablakból ahogyan a szobáját rendezi. Itt a tanárok nem kegyelmeznek még az ujjaknak is dogát kell írni ha rossz lessz ha nem. Majd ma a fán még korepetálnom is kell egy pár dologból mert le van maradva. Gyorsan körbe vezettem a nap gyorsan el telt, de persze Luna is csatlakozott hozzánk szünetben.
Haza értünk és én a táskám társaságával mentem a fára és kopoktam be x/y ablakán hogy jöjjön ki. Ő még nem ért haza szóval úgy gondoltam, hogy várok rá egy kicsit nem kellett sokat várnom hogy ki jöjjon. Meg csináltunk mindent már csak a korepetálás maradt el csak a holnapi órákból fogom korepetálni igazából csak azoból van elmaradva.
YOU ARE READING
crush x reader
RomanceHaliii, úgy gondoltam hogy Írok egy storit mert miért ne? És nem is nagyon láttam még ijen storit ezen a felületen. Jó szórakozást a storihoz y/n és x/y közös története. (szerelem, dráma, 18+, stb...)