Chapter 63 pt.1

891 30 18
                                    

~Тара~

Днес бях като залепена за Зак, в буквалния смисъл. След като закусихме, както Зак каза, обикаляхме магазините. И като казвам магазини имам предвид абсолютно всеки магазин на Шанз-Елизе.

Никога не съм предполагала, че ще се разхождам из такива магазини, камоли че ще пазарувам от тях. Зак беше изключително търпелив, че чак му се чудя. Избираше ми дрехи или ми помагаше с избора си. Нищо, че всяка втора дума му беше 'всичко ти стой добре' 'прекалено си секси, за да излизаш с това' или нещо от сорта.

Забавлявах се искрено. Всеки един негов коментар ме караше да се засмея или стопляше сърцето ми. Да не говорим, че изглежда повече от секси с полуразкопчаната си, тъмно синя риза и белите, къси панталони, че едва се сдържах да не му се нахвърля.

Не знам как го заслуших...

В момента се приготвям за вечерята. Зак каза, че трябвало да доуточни някои неща за вечерта, така че в момента него го няма. Все още нямам представа каква е тази изненада.

Решавам да облека една от блузите на Зак, докато изсушавам косата си и леко я накъдрям. По принцип не обичам да правя нещо кой знае какво с косата си. Харесва ми да я оставям с леките и вълнички. С грима също не прекалявам, защото няма смисъл.

Пристъпвам към любимата ми част, а именно роклята. Решавам, че ще облека роклята, която хареса най-много на Зак.

Роклята е сатенена, червена с преплетено сърцевидно деколте. Гърбът е леко изрязан, но не прекалено. Ръкавите може би са ми любими, леко широчки, но на китката се стесняват. Няма да лъжа аз също обожавам роклята.

Точните думи на Зак, щом ме видя с нея бяха "Червеното определено е твоя двят, а тази рокля определено е шита за теб

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Точните думи на Зак, щом ме видя с нея бяха "Червеното определено е твоя двят, а тази рокля определено е шита за теб...". усмихвам се като идиот сещайки се за това, докато се гледам в огледалото. Нямаше как да не обуя червените си десет сантиметрови токчета, те просто си плачеха да се носят с тази рокля.

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now