3. BÖLÜM

303 17 26
                                    

Derin bi nefes vererek kulağıma götürdüm.

Çağıl-alo?

-e-efendim abi *dona doğru sesi kısılır*

Çağıl-sen misin elis?

-e-evet abi...

Çağıl-iki dakika in aşağı. Bizim eve gel.

-tamam abi




  Telefonu kapattığında yutkundum.

Yağız- ne dedi?

-evine çağırıyor.

Yağız-kesinlikle seninle geliyorum

- beni öldürüp küvette kimyasallarla imha edicek.

Itı-dedim ben. Dedim. Payiz ablaya dedim. Bu çocuğa korkutucu ölüm senaryoları anlatma diye. Mal olur yoksa dedim. Al işte mal oldu çocuk. Korkudan 23. Kadeh de beyninin varlığını unutan manyaklara döndü.

-ya sonra laf at şey et beni! Ne yapıcam ben? Beni çağırıyor.

Itı-ulan mal ahterle çağıl karşı komşu değil mi?

-evet.

Itı-ahtere gitsin yağız. Sende çağıla git. Birşey yaparsa bağırır veya ses çıkarırsın yağız da ışınlanır.

Yağız-lan! Ben o manyağın yanına gitmem. Korkuyorum ben o sapıktan.

-allahtan üstüne düştü adam. Bi tacizci demediğin kaldı.

Yağız-ya üstüme düşer anlarım ama güle güle anlatıyor her seferinde! Artık bilerek düştüğünü düşünmeye başladım. Benim namusumu korumam gerek.

-yağız. Hele bi benimle gelip ıtı'nın dediğini yapma... Gece götüne fırıncı küreği sokar ağzından tren rayı çıkarırım. Ne göt kalır ne namus!

Yağız-tamam ya ne korkutuyon.

-sus şuan ben daha çok korkuyorum.



Yağızın koluna girip çekiştire çekiştire çıktım evden. Terlikleri giyip asansöre yöneldim. Yağızla gidiceğim için rahatladım biraz. Yağızın koluna girdim. Daha çok yapıştım ama sorun yoktu çünkü o da benim gibi tırsmıştı. 2 en iyi arkadaş 2 manyak arkadaştan korkuyordu, ne trajikomik. Asansörden çıkıp en yavaş halimizle yürümeye başladık.


Allah'ım ne olur birşey olsun da gitmeyeyim yarabbim. Alabilirsin canımı yarabbim ben hazırım. Annem çağırıp ağzıma sıçabilir ben hazırım. İstediği her yere gidicem hem de sessiz ve usluca yemin ederim! Ne olur annem çağırsın! İçimden dileklerimi dilerken kendimi çağıl'ın katında buldum. Yağıza döndüğümde onun da bana yawru köpek bakışları attığını gördüm.





Yağız-hazır mısın?

-değilim.

Yağız-o zaman ilk sen git sonra ben.

-hadi lan ordan! Ben girince beni bırakıp kaçıcaksın öyle değil mi hain!?

Yağız-tabiki kaçıcam oğlum! Seni severim elis bilirsin ama götümü daha çok seviyorum.

-ebesine kaçak elektrik verdiğimin oğlu! Sen çok hain, şerefsiz, adi, dürüst ve pisliksin!

Yağız-evet? Bu yüzden biz arkadaşız ya oğlum. Sen ben ve ıtı dışında biz 3'ümüz de bu özellikleri taşıyoruz.

-doğru. Seni ne kadar çok sevdiğimi yeniden hatırladım. Kahpesin, şerefsizsin falan ama seviyorum seni bebeğim.

Yağız-bende seni seviyorum orospum beniğğğm.

PARDON ABİ BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin