<1>

1.4K 74 251
                                    

Uyarıyla bașlıyorum, bu one shot daddy kink içermektedir. Lütfen saçma sapan yorumlar yapmak yerine burayı terk edin, teşekkürler. 

Minho: 28/ top

Hyunjin: 21/bottom

🏳️‍🌈🏳️‍🌈



"Hey bebeğim ben geldim!" Minho eve girerken pekte sessiz olmayan bir șekilde minik sevgilisi Hyunjin'e seslendi. 

"Hoș geldin babacığım!" 

"Hoș bulduk bebeğim." 

Minho elinde ki poșetleri mutfağa bırakmak için üst kata çıktı Hyunjin ise minik bir bebek gibi babacığını takip etti. Evin çalıșanları Sullyoon ve Bae Noona çoktan ișlerini halletmiș gitmek için hazırlanıyorlardı. 

"İșlerin hepsini yaptık Bay Lee. İzniniz varsa çıkacağız." 

"Çıkabilirsiniz, iyi akșamlar."  Minho ve noonalar saygı için eğildikten sonra noonalar mutfaktan ayrıldı. Hyunjin ve Minho lezzetli yemeklerin olduğu yemek masasına oturdu.  Yemek masası genelde muhabbetin en az olduğu yerdi, açıkcası Minho yemek masasında konușulmasından nefret ederdi. Minho tabağındaki son lokmayı ağzına attıktan sonra ayağa kalktı, 

"Yemeğin bittikten sonra odamıza gel minik kelebeğim." Sakin ama ürpertici sesiyle konuștu Minho. Hyunjin sadece bașını salladı ve yemeğine devam etti. Minho, Hyunjin'e minik bir gülümse sunduktan sonra odalarına doğru gitmeye bașladı. 

... 

Hyunjin yemeği yedikten sonra odaya gitti, kapıyı çaldı ve girmek için izin istedi. Minhodan izin aldıktan sonra odaya girdi, Minho bilgisayar masasının koltuğunda oturmuș birkaç dosyayı inceliyordu. Hyunjinin gelmesi için sandalyeyi biraz geri itip bacağını patpatladı. Hyunjin hızlıca babacığının kucağına oturdu. Oturduğunda biraz havalanan eteğinin altında kalçası hissediliyordu.  

"Ne kadarda yaramazsın minik kelebeğim. Seni becermemi istiyorsan bunu söyleyebilirsin. Bunu giydiklerinle belli etmene gerek yok... giymediklerinle mi demeliydim?" 

Hyunjin utanmıș bir șekilde bașını eğdi ama Minho buna uzun süreliğine izin vermedi. Uzun parmaklarıyla Hyunjin'i çenesinden tuttu gözlerine bakmasını sağladı. 

"Her neyse, oldukça yorgunum hadi sen salona git bende șu iși bitireyim ve uyuyalım ne dersin?" 

"Hayır, istemiyorum. 

" Neden bebeğim? "

" Çünkü... Çünkü televizyon bozuk ve salona gidersem sıkılırım. "

" Öyle mi? Gidelim ve șu televizyona bir bakalım. " Minho tam kalkmak üzereyken Hyunjin tekrar konuștu, 

" Tamam bozuk olmayabilir ama yine de sıkılıyorum." 

Minho hafifçe kıkırdı," Tamam,  ișimi sonrada yapabilirim. Sanırım șimdk bebeğimle ilgilenmeliyim. Doğru mu düșünüyorum bebeğim? "

" Evet babacığım, artık benimle ilgilenmelisin. Çünkü tüm gün seni düşünüp durdum. "

" Öyle mi miniğim, bende seni düşünmüş olabilirim... Sanırım. "

Hyunjin dudaklarını büzerek, " Sanırım mı? Giderim bak. "

" Tamam benim tripli bebeğim. Bende seni özledim tüm gün. Ve artık eve daha erken gelicem böylece yatakta daha fazla geçirebiliriz değil mi? "

Hyunjin'in verecek tek cevabı minik bir öpücüktü.  "Babacığım, beni yürüyemeyene kadar becermeni istiyorum." 

"Bunu ne kadar istediğini görmem gerekiyor bebeğim. Göster bana ne kadar istiyorsun?" 

Hyunjin hızlıca Minho'nun kucağından kalktı, dizlerinin üzerine otureu ve Minho'nun pantalonunu çıkarmak için kemerine yöneldi. Minho'nun üzerindekileri tamamen çıkardıkdan sonra elini penisine götürdü son kez sorar gözlerle Minho'ya baktı ve izin istedi. Minho iznini belli etmek için inledi, Hyunjin izni kaptıktan sonra Minho'nun penisini yavaşça ağzına almaya bașladı. Ilk bașta yavaștı sinir bozucu derecede yavaș. Hyunjin'in bu halleri Minho'yu deli ediyordu ve Hyunjin bu deliliğinden hoșlanıyordu. 

Hyunjin hala hızlanmamıștı Minho ise delirmek üzereydi. Hakimeti eline alma zamanının geldiğini fark etti. Hyunjin'in saçlarından tuttu sıcak ağzına ve boğazına sert darbelerle vurmaya bașladı. Hyunjin öğürme isteğini bastırdı fakat gözlerinin geriye kaymasını engelleyemedi. 

Hyunjin Minho'nun sızdırdığını fark edince dil darbelerini hızlandırdı. Minho aldığî zevkten dolayı inliyor Hyunjin'in boğazına daha sertçe vuruyordu. 

"Ahm, bebeğim geliyorum." dedikten sonra Hyunjin'in ağzından çıktı menilerini yüzüne bıraktı. Ardından Minho minik bebeğini yanlarında ki yatağa yatırdı. 

"Birkaç oyuncak ister misin güzelim?" 

"Hayır babacığım ben sadece seni istiyorum." Minho duyduğu ile parmaklarını Hyunjin'in ağzına göndermiș ve emmesini emretmişti. Hyunjin az önce aldığı darbelerden dolayı hala acıyan ağzıyla zorda olsa parmaklarını ıslatmayı bașarmıștı. Parmaklarının yeterince ıslak olduğunu düşünen Minho parmaklarından birini minik bebeğinin pembe deliğine gönderdi. Parmaklarının yanı sıra diliylede kendisine sunulmuş deliği beceriyordu. Daha sonra ikinci parmağını ekledi, onun ardını üçüncü aldı. Hyunjin gerçekten zevk alıyordu. 

"Babacığım, lütfen. Daha fazla istiyorum lütfen." 

"İsteğin benim için emirdir minik kelebeğim." Minho penisini Hyunjin'in deliğine konumlandırdı. Hyunjin'in alıșması için önce yavaș haraket etti, sevgilisinin acısını hafifletmek için dudağına öpücükler kondurmaya başladı. Hyunjin hazır olduğunu belli etmek için inledi. Minho aldığı onay ile hareketlerine başladı. Bir yandanda küçük bebeğinin boynuna işaretler bırakıyordu, önündeki ten ona Tanrı tarafından verilmiş bir mucize gibiydi. Yeterince işaretlediğini düșúndükten sonra tekrar önündeki minik bedenin aşağısına yöneldi. Sevgilisinin artık sona yaklaștığını fark etti ona yardım etmek için penisini eline aldı ve çekiștirmeye başladı. 

"Mhm babacığım. Çok iyi hissettiriyor-ahh!" 

"Babacığım boşalmak üzereyim ahm." 

Minho hareketlerini her seferinde hızlandırıyor Hyunjin'e daha da çok zevk veriyordu. Hyunjin ise bunca zevkin sonunda karnına gelmiști. 

"Babacık!!" 

"Kucağında devam etmek istiyorum, lütfen." 

"Asla bıkmıyorsun değil mi? Sürekli mahvedilmek istiyorsun, yaramaz çocuğu oynamak hoșuna gidiyor değil mi?" 

"Seninleyken yaramaz olmayı seviyorum babacığım." dedi Hyunjin, Minho'nun kucağına otururken. Minho'nun penisini duvarlarının arasına aldı ve zıplamaya bașladı. Yaptığı her harekette daha sesli inliyordu çift, ikisi de zevkten kendisini kaybetmiști. Minho Hyunjin'i biraz daha olsun hızlandırabilmek için Hyunjin'in kalçalarına yön vermeye bașladı. İkiside sona geldiğinin farkındaydı, ağızlarından kaçan kontrolsüz inlemelerde bunu belli ediyordu. 

"İçime boșalmanı istiyorum, babacığım." Minho küçük sevgilisinin isteğiyle içine boșalmıș, Hyunjin'e yardım ederek onunda gelmesini sağlamıștı. Ardından Minho, Hyunjin'i yanına yatırmıș saçlarını okșamıștı. 

"Hadi temizlenelim bebeğim." kuveti hazırlamak için odadan çıkmıștı Hyunjin ise meni kokan odada az önce yașadıklarını düșünüyordu. 



🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Kiz kardesim bottom minho istedi bende top minho yazdim👍🏻

Su ki bu fici devam ettirip kitao yapmak istiyorum koskoca uygulamada hyunho daddy kink cok az var bende kendim yazayim diyorum eger isterseniz yazabilirim

little butterfly, hyunho one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin