Çağıl gözlerimin içine bakıyordu. Niye bu kadar kötü baktığını anlamaya çalışırken yağız benden gözlerini kaçırıyordu. Bu mal kesin ötmemesi gereken birşeyi ötmüştü. Şimdi sıçtım bacağına yağız.
-yağız, birşey mi oldu canım kardeşim?(!)
Yağız-yo-yok canım kardeşim. Öyle laflıyorduk. Ne olabilir ki? Ben birşey demedim. Ağzımı bile açmadım. Niye bana birşey soruyorsun?
Yanına gidip oturdum. Elini tutup okşar gibi yaptım ve pençelerimi geçirdim.
-niye bu kadar korktun ki canım benim? (^~^;)ゞ!
Yağız-korkmadım ki. Niye korkim ki?
Çağıl-sadece konuşuyorduk. Birşey demedi. Elis.
-efendim.
Çağıl-bi ayağa kalksana.
-tamam
Sessizce kalktım. Allah bilir ne öttü bu mal. Sıçıcam hayatının ta ortasına yağız!
Çağıl-arkanı dön.
Yavaşça döndüm. Kesin sikicek.
Çağıl-yok. Kilo falan almamışsın merak etme. Büyümemiş.
-ha?
Çağıl-arkadaşlarına sormuşsun ya götüm mü büyüdü diye? Bende onun için döndürdüm seni. Merak etme kilo falan almamışsın. Maşallah hâlâ taş gibi.
Dediği şeyle gözlerim büyüdü. Ona kocaman gözlerle bakıyordum. O ne dedi lan benim götüme?! Bakışları fark etmiş olucak ki hrmen lafa girdi.
Çağıl-öyle bakma oğlum. Lafın gelişi. Endişen olmasın diye dedim.
-sen öyle diyorsan abi...
Çağıl-bak yine. Ne konuşmuştuk biz?
-pardon çağıl.
Çağıl-güzel. Frambuazlı pasta almıştım ben isteyen var mı?
Anında bakışlarım ona döndü. Frambuazlı pasta? Çok severim. Çok güzel olur. Ne olur getir! En sevdiğim lezzetim benim.
Çağıl-evet elis'in bakışlarına göre istiyor. Peki sen yağız?
Ahter-yer. Sen getir ona da.
Yağız&elis-sağolun.
Çağıl-rica ederiz. Ben hemen getirim.
Yağız biraz daha bana yaklaşmıştı. Belli ki ahter ona göre hâlâ bi namus tehdidiydi. Haline sırıttım. Yağız normalde takmasa bile götü onun zaafıydı. Götünü o kadar çok seviyordu ki olası bi tehlike de pençelerini çıkarıyordu. Ben ve ıtı dışında kimseyi kendine çok yaklaştırmadığı gibi götünü savunmaya geçerdi. Canını verir götünü vermezdi. Melis bi ara güzel götün dedi diye bi kızı dövmediği kalmıştı. Zaten o konudan sonra kız daha yanımıza gelmemişti. En hassas olduğu konuydu yani götü. Zaten o yüzden daha yakındık yağızla biz. İkimizde göt düşkünüydük.
Önüme indirilen tabağa iştahla baktım. Baya büyük kesmişti. Bu işime gelirdi. Biraz bekledim. Sonuçta kıtlıktan çıkmış gibi saldırmak olmazdı. Ayıp. Bi 3 saniye falan bekledim. Sonra tabağı kucağıma aldım. Tatlı manyağıydık. Çağıl ve ahter'in Tabaklarının olmadığını görünce kaşlarımı çattım.
-siz yemiyor musunuz?
Çağıl-yok biz tatlı şeyleri sevmiyoruz.
-bu pastayı o zaman neden aldınız ki?