(11) ölümcül hatalar

405 78 128
                                    

Korna sesleri, pembe saçlı kızın korkuyla yerinde sıçramasına neden olmuştu. Karanlık okul bahçesini aydınlatan tek ışıklar ise servisin farlarıydı, bu yüzden gözleri kamaşmıştı.

"Naruto?" Sasuke şaşkınlıkla kendilerine doğru sarsak sarsak gelen araca bakıyordu. Doğru düzgün süremeyen sarışın çocuk aracın içinde bir şeyler bağırıyor ve bir yere çarpmamak için aracı oradan oraya savuruyordu. Berbat sürüyordu, berbat.

"Ne yapıyor bu!?" Sakura birden esen rüzgarla yüzüne gelen saçları çekerken Sasuke'ye tutunmaya devam ediyordu. Okul servisinin içinden Naruto'nun bağırışlarını işittiler.

"Sasuke, Sakura-chan!!" Diye haykırdı sesini duyurmaya çalışarak, "Atlayın çabuk!"

Fakat arabanın çıkardığı motor ve korna sesleri yüzünden tüm zombiler aracın arkasından koşuyordu. Sasuke ve Sakura'nın çıktığı duvarın dibinde onları yakalamaya çalışan zombiler bile arabanın peşine düşmüştü.

Naruto yolunun üstündeki her zombiyi ezerek ilerliyordu. En sonunda aracı, arkadaşlarının olduğu duvarın altına çekmek istedi ama araç duvara sertçe çarparak durdu. Duvara çarptığı için sallanan Sasuke ve Sakura az kalsın düşüyordu.

"Binin!" Şoför koltuğunun yanında oturan Shikamaru, kafasını Naruto'nun tarafına uzatmıştı.

Sasuke telaşla aşağıya baktı, "Bu dediğin nasıl olacak peki beyinsiz herif?"
Aracın etrafı yüzlerce zombiyle sarılmıştı. Servise vuruyorlar, kafa atıyorlardı. Onları geçmeleri imkansızdı. Kapıdan girmelerinin hiçbir yolu yoktu.

"Ne yapacağız?" Sakura, oğlanın koluna tutunurken çaresizlikle mırıldandı. Sasuke ise alt dudağını ısırmış, aklından geçen bir şeylerin olduğunu belli ediyordu.

Derin bir nefes alıp aniden kıza döndü. Sakura, onun bakışlarındaki ışıltılı adrenalini gördüğünde yutkundu. Biliyordu bu bakışı, bir boklar olacak bakışıydı.

"Sakura," Ellerini bir anda ellerine geçirdi Sasuke. Bu hareketi kızı afallatıp kaşlarını çatmasına sebep olmuştu, "Bana güveniyor musun?"

Sakura hiç düşünmeden cevapladı, "Hayır."

Sasuke ise bozularak gözlerini devirdi, "Bu kısımda evet demen gerekiyordu," Ardından kızın elini daha sıkı tutarak başını aşağı çevirdi, "Üzgünüm ama güvensen de güvenmesen de yapacak bir şey yok."

"Aklında ne var?" Gittikçe tedirgin oluyordu Sakura.

"Atlayacağız," dedi Sasuke, "Aracın üstüne."

"Ne-"

"Üç," Kızın düşünmesine zaman vermeden saymaya başladı, "İki," Bu sırada atlama pozisyonu almıştı. Sakura ise hala şaşkınlıkla bir araca birde ona bakıyordu, tuttuğu eli terlemişti, "Tanrım, Sasuke-"

"Bir!"

Sasuke, kızında elini sıkıca tutarak atladığında Sakura mecburen atlamak zorunda kalmıştı ve tiz bir çığlık atmıştı.
Havada süzülürken gözlerini kapattı ve nefesini tuttu, Sasuke'nin elini daha çok sıktı. En sonunda sertçe aracın üstüne çarpmayı beklerken, Sasuke'nin koluna düştüğünde gözlerini açtı.

"Sıkı tutunun!" Naruto uyarıyı verdikten sonra gaza köklendi. Çarptığı duvardan ayrılırken, arkasında ki tüm zombileri ezmişti. Yola doğru dönmeyi başardığında keyifli bir ıslık çalarak tam gaz sürdü.

Fakat üsttekiler için pek keyifli değildi.

Naruto arabayı öyle savsak sürüyordu ki oradan oraya savruluyorlardı. Sakura çığlıklar atarak tutunacak bir yer bulamayınca Sasuke'ye yapışmıştı. Sasuke, aracın çıkıntılarına tutunarak yere düşmemeyi başarıyor olsa da yine de oradan oraya yaprak gibi savruluyordu.

The Walking Death | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin