Ah anne ya ne yaşadın böyle. Murat beni bırakıp gitse, off düşüncesi bile içimi acıtıyor.
"Ne basıyorsun kornaya ya patladın mı?"
Yeşil yanmıştı ve halâ hareket etmiyordu. Aklı sabah işe başlamadan okuduğu günlükteydi.
Arkadan kornaya basmasalar daha da uyanmayacaktı.
Sağ sağlım okula gittiğine şükretti. Murat, bu durumu bilse onu kesinlikle tek başına göndermez peşine Tarık'ı takardı.
" Heey, beni duyuyor musun kızım, iki gündür ne arıyorsun, ne sesleniyorum duyuyorsun. Göreceğim geldi. Ha seni değil yeğenimi!"
Müge, yanı başına gelmiş bağırıyordu. Zaten ders mi onu dinledi, o mu dersi dinledi farkında bile değil. İkinci dersin başlamasını bile sınıfta beklemişti.
Katre, Mügenin kolundan tutup çekiştirdi.
"Bin arabaya zilli, başımı şişirme, haydi ya bak daha oyalanıyor'"
Müge, gülerek ön tarafa Katrenin yanına oturdu. İncir altında bir kafe de oturdular. Bu arada Murat beş kez aradı ve cevap aynı.
"İyiyim sevgilim meraklanma."
En son aramada," Yanımda Müge var. İncir altındayız. Biraz oturup eve gideceğim."
Koca bardak portakal suyunu içerken bir yandan da okuduklarını Müge ye anlattı.
"Hadi ya! Off çok kötüymüş. Katre bu acıttı be. "
"Beni de. Bitince yorumlayalım. Sanki kızgınlığım biraz acımaya dönüştü ama asla af etmem."
Konuşmaya öyle dalmışlardı ki, diplerine gelen Murat fark etmediler.
Murat eğilip yanağından öperken Müge gördü, tepki veremeden Katre, yumruğunu salladı. Murat'ın tam burnuna gelmişti ve kanıyordu.
Hırsla ayağa kalktı, Murat'ı yüzü kan içinde görünce olduğu yere yığıldı.
"Katre sevgilim, aç gözünü lütfen."
"Murat, hamile kıza yapılır mı bu? Daha yeni bir sürü şey atlattı!"
Müge, Murat'a bağırıyordu. Kafedeki garsonlar kolonya ve su getirdiler.
"Müge hastaneye gidelim. Katrenin arabası nerede?"
O sırada Katre gözlerini açtı.
"Bunu sana ben mi yaptım?"
"Sevgilim seni korkuttum düşünemedim. Önemli değil sen iyi misin?"
Katre, Murat'a sıkıca sarıldı.
"Çok korktum! Özür dilerim. Canın acıyor mu?"
"Canım acımıyor . Asıl ben özür dilerim ve sanırım hak ettim."
Müge, dizi izler gibi seyrediyor, hamleleri takip ediyordu. Bir Katre, bir Murat bir birilerinin yüzünü okşuyordu.
Sonunda Murat lavaboyu sordu ve gitti.
"Kızım adam ödünü patlattı sen hala ondan özür diliyorsun!"
"Adam dediğin hayatımın aşkı ve kocam. Tamam suçlu ama bende biraz fazla sert davranmışım!"
Birlikte gülmeye başladılar.
&&& &&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH AŞK ! (BİTTİ)
Teen FictionGenç kız hayatını kurmak için çalışırken, yolları aynı çocukluk acısını çeken, küçük bir kız yüzünden kesişir. Murat, Kızına iyi gelen bu kızın, kendine de iyi gelmesini umar. Aradaki yaş farkı önemli mi? Engel mi? Bunu düşünmez!