"Namjoon Hyung.....ထတော့...Aprilလတောင်ရောက်နေပြီ....ထတော့လေ...."
အတင်းလှုပ်နှိုးနေသော....လုံးကစ်ကစ်ကောင်ကလေးအား စိတ်ရှုပ်သလို ထပြန်ကြည့်လိုက်ပြီး...
"Park Jimin....Aprilလကခုပဲ 14ရက်ရောက်နေပြီလေ....လအစလည်းမဟုတ်ပဲနဲ့....အိပ်ရေးပျတ်တယ်ကွာ....ပြန်အိပ်ပါအုန်း....အစောကြီးရှိသေးတယ်နော်....Hyungတို့ ရိုက်ကူးရေးတွေလည်းမရှိလို့...နားရတဲ့ရက်လေးကို..."
"Hyungကလည်း....ကျန်တဲ့သူတွေအကုန်နိုးနေပြီ....Minတို့ Vliveလွှင့်မလို့....အ့တာလာနှိုးတာ....မရဘူးထ....မျတ်နှာသစ်ပြီး...အရှေ့ကိုလာခဲ့နော်...သွားပြီ..."
တံခါးအား စေ့ထားခဲ့ပြီး ထွတ်သွားသော...ကျောပြင်အား...အဓိပ္ပါယ်မဲ့ငေးနေမိခဲ့သည်။
ကလေးတွေက...Vliveအတွတ်ပြင်ဆက်နေကြပြီ....။"ငါက...Leaderပဲ....အမြန်ထမှ..."
အိပ်မှုန်စုန်မွှားနှင့်....ကုန်းရုန်းထရင်း...မျတ်နှာသန့်စင်ရန်....။
"Hello....အားလုံးပဲ...ရောတောဘွန်းတို့ အာညော်....ကျွန်တော်တို့ အခုVliveမှာပါ....ရိုက်ကူးရေးဒီနေ့မရှိလို့...အဖွဲ့စုံတုန်းလေး....လွှင့်လိုက်တာပါ....ဒီAprilလမှာရော...ရောတောဘွန်းတို့အစစအရာရာအဆင်ပြေကြရဲ့လား...."
Taehyungက အဖွင့်စကားဆိုလိုက်ပြီး...တစ်ဟုန်ထိုးတက်လာသော viewerများနှင့် Cmများအား....မနည်းလု၍ဖတ်နေရသည်။
Jaung Mi*အားးးးBTSအဖွဲ့လိူက်Vliveတဲ့....*
Taetaebear*No makeupတောင် အများကြီးချောနေတဲ့ကျွန်မကောင်လေးတွေ...*
HopeHnin*Vliveပြေးခဲ့ဟေးးးးးချောလိုက်ကြတာ...*
Yoongimon*Suga oppa...အိပ်ရေးကောဝရဲ့လား...မျတ်လုံးလေးတွေဖောင်းနေရော*
Kim soekjin's baby*Oppa Jin....လက်လေးသက်သာရဲ့လား....အ့လိုလေးမြင်ရတာ...ညီမနှလုံးသားလေးတွေနာကျင်ရတယ်..."
SopeSu*April foolတုန်းက Hobi oppa Foolတာခံလိုက်ရတဲ့....သတင်းထောက်လေးတွေသနားလိုက်တာ...ခ်ခ်ခ်ခ်*
KimNamJin*Rap Monsterrrrr....ဘယ်မှာလဲ...oppaဘယ်မှာလဲ...*Commentများအားဖတ်ရင်း...
"အာ....Namjoon Hynugက...မျတ်နှာသန့်စင်နေပြီး...မကြာခင်လာပါတော့မယ်...Jaungkook ah....Rappp Monsterrrrကိုဖိတ်ခေါ်လိုက်ပါအုန်း..."
"Arrr...Nae....Rapppppp Monsterrr...."
Jeon Jaungkook၏ မပြီးဆုံးနိုင်သော...RMအမည်အားရွတ်လိုက်တိုင်း....တစ်ဖွဲ့လုံးသဘောတစ်ကျ ရယ်မောရမြဲ....။