SELAM SELAM BEN GELDM. GEÇEN BÖLÜMDE BAZİ SİKİS SOKUSLAR OLMUSTU SİMDİ DEVAM COSÜFĞW. BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Rin'in ağzından
Hızlıca okula gittik. Usui ve Haru önden gitmişti. Mikey'nin yanağını öpüp okulun içine girdim. Sınıfa girdiğimde ders çoktan başlamıştı.
Rin: Özür dilerim hocam.
Hoca: Sorun değil. Oturabilirsin.
Yerime oturdum. Yanımda Take oturuyordu. Kitaplarımı çıkardım ve dersi dinlemeye başladım. Teneffüs zili çaldı. Sınavlar yaklaşıyordu ve ben doğru düzgün okula bile gidememiştim. Test kitabını alıp test çözmeye başladım. Usui ve Haru yanıma geldiler.
Usui: Çıkmıyor musun?
Rin: Yok.
Haru: Neden?
Rin: 2. sınavlar yaklaşıyor ve ben doğru düzgün okula bile gidemedim. En azından ders çalışmalıyım.
Usui: Anladım.
Haru: Biz bahçedeyiz o zaman.
Gülümsedim.
Rin: Tamam.
Take, Usui ve Haru bahçeye çıktılar. Sınıf bomboştu. Test çözerken bir ses duydum. Sınıftan biridir diye düşünüp kafamı kaldırmadım.
Mikey: Oi Takemichy Rin'i bulamıyorum gördün m-
Mikey: Ah, Rin.
Rin: Ha, Mikey?
Yanıma yaklaştı.
Mikey: Test mi?
Rin: Hı hı. 2. sınavlar yaklaşıyor ve ben son zamanlardaki durumlar yüzünden okula gidemedim biliyorsun. Telafi etmem lazım.
Mikey: Yardım edeyim mi?
Rin: Sen...
Rin: Bana test çözkmekte...
Rin: Yardım edeceksin?
Rin: Sen.
Mikey: Çok kabasın.
Rin: Özür dilerim. Tamam gel.
Bir sandalye çekip yanıma oturdu. Ona kalem verdim. Hiç bir soruyu yapamıyordum. Artık lise 2'ye geçmiştim ve sınıfta kalmamam lazımdı. Sınıfta kalırsam geleceğim mahvolurdu. Ama yapamıyordum. Lise 2'nin ağustosundaki etütlere geliyordum aslında. Şuan tatildeydik. Sınıftakilerinde bazıları vardı sadece etüte gelmeyen. Yaz tatili bitince lise son olacaktım. Of yapamıyorum yapamıyorum yapamıyorum. Ne halt edeceğim ben böyle giderse.
Mikey: Hey iyi misin?
Rin: İ-iyiyim.
Mikey: Yalan söylüyorsun?
Rin: Kahretsin evet yalan söylüyorum! İyi değilim, hiç iyi değilim!
Çıkardığım hırkamı başıma koydum, baddaniye misali.
Rin: Eylülde lise son olacağım ve ben hiç bir soruyu çözemiyorum. Eğer sınıfta kalırsam geleceğim bitebilir Mikey! Ne bok yiyeceğim ben şimdi.
Mikey: İlk önce bir sakin ol.
Rin: Ben sakin olamam Mikey ben sakin olamam!
Sakin olmaya çalışıyordum. Açıkçası neden bu kadar gerildiğimi ve patladığımı bende çözemiyorum. İçimden böyle geliyor. Fazla abartıyorum ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim