iyo erti gogona saxelad gogona romelic wavida axal skolashi da iq aravis ar icnobda. mshoblebma is dzalit gadaiyvanes am skolashi radgan turme wina skolashi kargad ar aswavlidnen da mas ganatleba swirdeboda.
dadga meore dgec... gogona wavida skolashi avtobussyt magram rodesac avtobusma daatirmuza is daejaxa BIWS.... BIWS!!! xoda isa moxda ragaceebi mere damegobrdnen anu am avtobusshi mere ro daejaxa gogona biwunas saxelad biwuna miasjterdnen ertmanets ra xoda mere adgnen imitoro dzirs egdnen xoda adgnen ra da mere ese awkward idgnen da rodesac es avtobusi gogonas skolastan gacherda turme biwunac am skolashi dadioda da mas shoki hqonda.
ramdenime dgis shemdeg gogonam biwuna gastalka da misi nudebi naxa!! mara anu nudebi ragaca nudebis eqaunti qonia turme da fakeit dasfolowera da iq naxa xoda didi yleuka qonia biwunas da ufro daevasa gogonas.
mokled gavida kvirebi da rame da es gogona da biwuna bffebi gaxdnen ra xoda ertxel utxra ro mosuliyo ra biwuna gogonas saxshi da betix da chill da rame xoda uceb friends with benefits gaxdnen da ifaqeres.
mokled mere skolashi biwunam gogos txovs ro magisi gf gamxdariyo da gogona datanxmda!!!🥳🥳 xoda mere kide ifaqeres.
erti game iyo da biwuna gogonas saxlshi iyo xoda gawvimdaaaa da gavudnen garet da ragaca romanwika da rsme da ikocnaves da icekves wvimashi da mokled xo 🤩
MERE CHEMO MEGOBREBO GOGONA MOITACA TETRI VANSHI MJDOMMA KACMA DA WAIYVANA TAVIS SAXSHI. xoda mere utxra ro biwunas unda dashorde tore movklav biwunas da gaushva xoda gogona mivida biwunastsn da utxra ro unda davshirdeto agar miyvarxaro mara mis gatexil gulis sigrmeshi mas mainc dzalian uyvarda biwuna.nu mokled gavida 1 weli da turme biwuna gei yofila da mamamksi adzalebda gogonastan yofnas😔😔😔 gogonam es ambavi gaigo da dzalian ewyina magram mivida biwunastan da utxra: I SUPPORT
UUI!!!🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🥳🥳 xoda egre.
part 2 cota mere