33. Bölüm

977 62 57
                                    

" Film izleyelim." dedim inanılmaz yaratıcı bir fikir bulmuş gibi. Levi 'da başıyla onayladığında Closer açtık ve izlemeye başladık.


Şöyle genel olarak düşündüğümde şuan için hayatım çok iyi gidiyordu. Ta ki telefonuma o mesaj gelene kadar.

Bilinmeyen nmr : Tatilin bitince haber ver işin var.

Bilinmeyen nmr : William Evans'ın ve Levi Ackerman' ın haberi olursa bozuşuruz belli etme.

Bilinmeyen nmr : Babanla ilgili.

Baba kelimesini gördüğüm anda Levi'dan uzaklaştım belli etmemeye çalışarak.

İlk başta ne olup bitiyor bunu öğrenmem gerekiyordu. Ondan sonra belki Levi'a da söylerim, tabi söylenmeye değecek bir şey varsa.

Levi zeki biriydi umarım neden ondan uzaklaştığımı anlamamıştır.

"Ben bi lavoboya gidip geliyorum." dedim ve yanağına küçük bir öpücük bıraktım. Levi'da bu sırada filmi durdurmuştu.

Kendimi tuvalete atar atmaz telefonumdan mesaj kısmına girdim ve Katashiye yazdım.

Hemen bana mesaj at havadan sudan bir şey sor.

Mesajı yazdıktan sonra hemen kendimden sildim.

Katashi : Ben galiba Jean'e aşık oldum.

Yuh.

Katashi : Senin nasıl gidiyor

Ne nasıl gidiyor Görev
İyiydi ya yüzbaşı ile hallettik.

Katashi : Tam olarak neyi ;))

Görevi katashi görevi.
Neyse görüşürüz sonra bye.

Telefonu kapatıp kendimi tuvaletin kapısını açar açmaz Levi ile çarpıştım.

" Sorun ne?" dedi. Bu kadar yakınımdayken fazla odaklanamıyordum kokusu yüzünden. Dünyanın en güzel kokusu olabilirdi bu.

" Beni mi kokluyorsun velet?"

" Kokunu seviyorum evet, bi sorun mu var kaptan?"

" Gel bakalım içeri." dedi ve yürümeye başladı önümden.

Onu takip ederek yanına gittim ve koltuğa yanına oturdum. Ciddi bişey sanmasın diye rahat bir tavır takınarak başımı bacaklarına koydum ve uzandım.

Bu hareketim onu gülümsetmişti.

" Bi mesaj geliyor ve yanımdan ayrılıp tuvette cevap yazıyorsun, yanlış anlama güven sorunu falan değil bu sadece nedenini merak ediyorum." dedi direkt olarak gözlerimin içine bakarken.

"Önemli bişey değildi sadece katashi ile konuşmuştum. Biliyorsun biraz şey biri..."

" Katashi ile konuşurken gerilmiyorsun grup mesajlarında yazdığı mesajlara her ne kadar utansanda gülüyordun ama gerilmiyordun bu şekilde. " harika Lucy bi sen akıllıydın zaten.

Savaş - Levi Ackerman | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin