EVET BEN GELDİMM SELAMM. KALDİĞİMİZ YERDEN DEVAM EDİYOZ. BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Rin'in ağzından
Yuki'yi aldım ve odasındaki beşiğine yatırdım. Tekrar salona döndüm. Saat 5 falandı. Hava daha kararmamıştı. Canım nedense sigara çekiyordu, gelecekte sigara mı içiyordum yoksa? Muhtemelen.
Rin: Mikey, hava almaya çıkacağım.
Mikey: Tamam bebeğim.
Dışarı çıktım. Elimi şortumun arka cebine attığımda bir sigara paketi buldum. Artık 28 yaşındayım, zaten benim zihnim geçmişteyken, bu zamanda da içmişim. İçsem bir şey olmaz. Paketi açtığımda içinde 1 tane sigara kalmıştı. Son kalan sigarayı alıp paketi çöpe attım. Çakmakla yaktım ve yere çömeldim. Evin önündeydim.
Düşünüyordum, çok fazla. Mikey gibi birinin nasıl cinayet işleyebileceğini? Özellikle canından çok sevdiği arkadaşlarını nasıl öldürebildiğini? Nasıl böyle birine dönüştüğünü? Çözemiyordum, parçalar yerine oturmuyordu. Yarın gidip Take'yi bulmalıydım. Usui ve Haru'dan da haberim yoktu. Hiçbir şeyi aklım almıyordu. Draken... Draken'e çok bağlıydı. Nasıl öldürebildi onu? Neyse en azından Mikey'nin Take'nin yanına gidip kendisini öldürmesini istediği kısmı engelleyebildim. Sigarama baktığımda bitmişti. Söndürüp çömeldiğim yerin yanına bıraktım. Ben düşünürken Mikey geldi.
Mikey: Güzelim saat 6 oldu. Hava soğuyor, üşüteceksin. Hadi içeri gir.
Oha 1 saat olmuş mu? Gözkyüzüne baktım. Hava yavaş yavaş kararıyordu. Ardından soğuk bir rüzgarın estiğini hissettim. Mikey yanıma geldi. Karşıma geçti. Kollarımdan tutup nazikçe beni ayağa kaldırdı. Yüzümü avuçlarının arasına aldı. Gözlerimin içine baktı. Gözlerim dolmuştu. Artık pes edip ağlamaya başladım. Bana sarıldı.
Rin: Mikey ben... ben kaldıramıyorum.
Rin: Nasıl yaptığını bir türlü aklım almıyor. Senin böyle bir şey yaptığını kendime yediremiyorum. Yapamıyorum Mikey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim