Хіба бути підлітком це складно? спитаєте ви.
так, це однозначно.
Ві хлопчина з нелегким характером, любить витворити все шо проти правил. Але життя міняється.
| школа 2:30am |
-ей! Чім чуеш а давай сьгодні на вечірку? випьємо!
-ти жартуєш? я не хочу получити по писку від мами, так до того ми ж неповнолітні і нас випихнуть звідти :(
-що? та не мели дурниці! впустять.
У мене є план, ну так що по рукам?
-ну добре, якщо що пинай на себе дурник.
Вони посміхнулись один одному і попрямували в клас. Після закінчення уроків вони вирішили все таки підти ну як вони Ві це точно, а Чім тут не винен. Двоє були красиво одягнені, особливо Ві з привабливим коліром волосся як черешня що так хотілося торкнутися. Зараз у них дуже важливий момент так як попасти на тусовку?
-блін, мені уже не подобається така ідея а то ще якийсь йолоп буде лізти.
-все досить говорити, закрий писок бо ми йдемо на тусу.
Ві ударив того по спині. І так через 15 хвилин. План був такий вони попросять першого зустрічного щоб він їм допоміг.
У них вийшло це зробити, хлопці зараз сидять і п'ють разні алкогольні напою.
Але ж якісь телепні повинні були виправити їхню обстановку.
По заду хлопців компанія дорослих альф вирішила не лишити їх, а заробити собі 8 років тюряги😃і підійшла до них.
-Привіт, хлопчики, ви так солодко виглядаєте так і хочеться з'їсти))
але омегам було явно пофіг на цих безмозглих не до альф, тому вони просто продовжували пити але чорнявий красень із запахом морського бризу, наповнив усі легені Ві, про такий дух просто можна мріяти кожен з альфи до омеги і навіть бети , не сперечаюсь. Очі Ві самі поповзли вниз до того ж не просто вниз до тазу незнайомця там усім виглядом красувався величезний член який було видно навіть через штани .Ві від збентеження відвів голову вниз щоб більше цього навіть не бачити.
Запевняю член у нього будь-який відпадний!( задумався хлопець)хахаха доброго вечора, я навіть не знаю чи це хтось буде читати) пишіть відгуки чи б хотілось вам читати українською?♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
це було прикольно.
FanfictionВі просто приголомшлено виглядає на ліжку Чонгука - так думає сам Чонгук, обережно опускаючи хлопця на своє двоспальне ліжко. З розпатланим волоссям , червоними і покусаними губами , з напівзакритими очима і оголеними грудьми, що нерівно здіймаютьс...