"Haneul!!" Zvrieskla po mne Minji. Hneď som sa pozrela za seba a stala tam na chodníku. Aj so svojím frajerom. On len prekrútil oči. Vytrhla ruku z Najoonovej ruky a rozbehla sa ku mne. Hneď sme sa objali. "Ako som rada že ťa vidím tak po dlhej dobe!" Povedala Minji a usmievala sa ako slniečko. "Božeee Minji boli to len 2 mesiace. Ako si si užila letné prázdniny?" Spýtala som sa jej a ona hneď odpovedala:"Veľmi dobre! Ale ako ty si si ich užila? Veď ste boli celé 2 mesiace preč! A kde ste to vlastne boli?" Usmiala som sa na ňu. "V Amerike Minji. V Amerike." "Aha veď-" Nestihla dopovedať a hneď prišiel Namjoon k nám. "Baby nerečnite toľko a poťde lebo za chvíľu bude zvoniť!" Hneď nás podstrčil a my sme išli do vnútra školy.
Išli sme do triedy ale trvalo nám to asi 10 minut kým sa Minji rozlúčila s Namjoonom. Sadla som si na svoje miesto a čakala som kým zazvoní.
Za niakých 5 minut zazvonilo a ja som upútala zrak na učiteľku ktorá vchádzala s niakým novým žiakom do triedy. "Dobré ráno žiaci!" Všetci na to sme sa postavili povedali dobre ráno a uklonili sa. "Dneska tu máte nového žiaka. Mohol by si sa nám predstaviť?" Dopovedala učiteľka a žiak dal hlavu hore. "Ahojte..Ja som Park Jimin. Mám 17 rokov..." Povedal a ja som mala zrak len na jeho očiach. Pozrel sa na mňa a ja som hneď odvratila zrak na učiteľku."To je všetko?" Jimin len pokrútil hlavou ako na znak áno. "Tak dobre. Choď si sadnúť tam vedľa Tae-ho." Ukázal prstom na Tae-ho a on šiel k nemu. "Dobre takže dnes ideme preberať nové učivo.." Pani učiteľka pokračovala a ja som sa pozerala ako sa Tae a Jimin rozprávajú.
Konečne. Zazvonilo. "Dobre a nezabudnite si urobiť úlohy na zajtra!" Dopovedala učiteľka a odišla. Ja som sa zdvihla a išla som ku skrinkam. Prišla som a otvorila som ju. No hneď mi ju niekto zavrel. "Ty si čo myslíš o sebe. Že škola je niaky nočný club?" Zasmiala sa Lisa. "Vyzeráš jak striptérka. Prečo nosíš také oblečenie ako pre kurvy. Aha lebo ty si kurva!" Smiala sa Lisa aj s tými jejími kamarádkami. "Ty kurva pojebaná." Pošepkala som. "Ja a vyjebaná ?!!" Už mi išla dať facku no v tom sa zjavil on. " Prestaň Lisa!!" Vykríkol. "Ou Jungkook zlato teba som tu nečakala. A prečo si zastavuješ takú kravu? Ona si to nezaslúži!" Zvrieskla Lisa. Jej kamošky sa tvárili urazene. "Vypadni lebo dostaneš facku. Aj Lia s Chaemin!" Hneď na to odišli."Ďakujem ti Jungkook." "Pre moju najlepšiu kamarátku vždy." Povedal a odišiel. "Čože?! Od kedy sme najlepší kamarádi?!!" Vykríkla som ale on len ma odignoroval.
Prišla som do triedy a pozrela som sa na Jiminové miesto. Nebol tam. Pozerala som sa no vyrušil má nieči hlas. "Uhni." Povedal. Hneď som sa pozrela za seba a uvidela som Yoongiho. Uhla som sa mu a sadla si na svoje miesto. Na vonok je strašne cute ale vo vnútri. Je chladný ako ľad. Nemá žiadne city. Málo ľudí sa s ním kamarádi. Lebo je ťažké ho získať ako kamaráda. Ale aj ako niečo iné.
Sedela som tam pár minút a zazvonilo. Zatiaľ sme tam boli ja a Yoongi. Zemepis. To mi ide najhoršie. Hneď všetci vbheli do triedy a za nimi nasratý učiteľ. "čo si vy myslite?! Sa biť!! Ja vám dám sa biť! A ešte aj na chodbe! Všetci ste poškole!" vrieskal učitel na celu triedu. "Ale učiteľ!-" nestihla som dopovedať a hned mi skočil učiteľ do reči. "žiadne ale!! Všetci za jedného, jeden za všetkých!" Dopovedal a ja som si vzdychla. Kdo sa to zas mlátil.
V strede hodiny ked nám učitel vysvetľoval nové účivo ma niekdo šťuchol do chrbta. Zanadávala som potichu a otočila som sa: "Ktorý debil- Ou" hňed na to som uvidela že to bol Hobi. "Prepáč Hobi čo potrebuješ?" dopovedala som. "Ved nevadi Haneul ..Počula si kdo sa bil? že vraj to bol Jake s Jayom." dopovedal a ja som sa na ňho udiveným pohľadom pozrela. "To vážne?" "Hej a otoč sa lebo nás uvidí učiteľ, len toto som ti chcel povedať." dopovedal a ja som sa otočila. Môj pohľad sa uprel na Jimina ktorý na mňa hľadel. Myslím že už dosť dlhú dobu. No on hňed odvrátil zrak na tabuľu.
Za niakých 10 minút zazvonilo a ja som vybrala knihu začala čítať. Hňed ku mne pribehla Minji aj s Jiwon. "Čo to čítaš Haneul?" vyzvedala Jiwon. Zatvorila som knihu hned ako prišli. "Oo tak naša Haneul sa bojí." "Nie nebojím." Dopovedala som a postavila som sa. Odkráčala som od ních. "Hej kde ideš?" Vykríkla Minji no ja som sa robila ako keby som bola hluchá.
Prišla som k skrinke a otvorila som ju. Vypadol z nej niaky papierik. Zdvihla som ho a prečitala som si ho. Bolo tam napísané: " Dávaj si na ñho pozor." Pozerala som sa na to s udiveným pohľadom. "Kdo by také niečo napísal? Určite zas niaky trik." Povedala som si v hlave a skrčila som papierik v ruke,hodila ho do koša a šla do triedy.
"Konečne koniec vyučovania!" povedala som si v hlave. "Hej!! Haneul stoj!" pozrela som sa za seba kde stála Jiwon. "Ty si zabudla že máme byť po škole celá trieda?" dopovedala. "Ach božeee to není sen však nie?" Dopovedala som a štipla som sa na ruke. "Au! Ach.. tak poďme." Podišla som k Jiwon a obidve sme išli do triedy.
Sadla som si za svoju lavicu keď v tom prišiel učitel. "Takže. Budete riešiť úlohy ." Začal rozdávať papiere a keď podišiel ku mne a dal mi papier na stôl tak mi skoro oči vypadli. To toľko veľa? Preboha. Tak to nezvládnem
Po 1 hodine a 13-tich minútach som to mala konečne hotové. Prišla som k učiteľovi a on sa len pozrel. "Dobre, nechaj to tu na stole. Môžeš ísť." Dobre?!! Ako dobre!! Ja som sa tu s tým skoro 1 a pol hodinu trepala a on povie dobre?! Ach. Idem domov. Už na to serem. "Dobre dovidenia." Povedala som slušne aj keď som bola naštvaná. Odchádzala som no ešte som zastihla ako sa na mňa smutné pozerala Jiwon v zmysle "Neopúšťaj ma:("
YOU ARE READING
𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐎𝐟 𝐋𝐎𝐕𝐄ఌ︎ //𝑝.𝑗𝑚// (ZASTAVENÉ)
Fanfiction"Tvoje oči sú také,ktoré nikdo iný na svete nemá. To ťa robí špeciálnym.." Povedala som a on sa usmial...Po prvý krát ho vidím sa usmievať.. -------------------------------------------------------- Prvý deň školy po letných prázdninách sa 17 ročná...