AH AŞK ( 56)

143 11 0
                                    


Murat bu işe çok sevinemedi.

"Murat, bir şey söylemeyecek misin?"

"Sevgilim sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Ne olur bana kızma söz ver!"

"Hiç bir şey için söz vermem önce söyle."

"Katre, sevgilim, seni çok kıskanıyorum.

 Hani şarkı var ya  SAÇIN YÜZÜNE DEĞSE TENİNİ KISKANIRIM diye, işte öyle. Gülme ve kızma biliyorum çok saçma ama inan öyle.

Kendimle çok savaşıyorum ama olmuyor. 

Şimdi sen oraya bir sürü erkeğin içine gireceksin ve senin güzelliğine imrenerek baka..

Katre, kocasının dudaklarına yapışıp onu susturdu. Soluklandıklarında yerde halının üzerinde uzanıyorlardı.

"Beni kıskanman için neden yok. Ben, sadece seni görüyorum ve seni yaşıyorum. Bana aşkı tattıransın."

Katre, kocasının yüzünü severken söyledi bunları.

"Madem öyle, birlikte gidelim mi?"

"Çok sevinirim ama benimle şirkete gelmeyeceksin."

"Söz kapının önüne yatar beklerim."

"Muraaat, bak ben ciddiyim !"

"Bayılıyorum sana kadın. Seviştikten sonra yanaklarının pembesine, dudaklarının kırmızısına, mavişlerinin parlaklığına!"

Katre giyindi ve bilgisayarının başına döndü.

"Murat bak, genel müdür bu kadın, çok hoşmuş. Filiz Sevdik , tanıyor musun?"

"Bakim, hımm çok seksiymiş. Gidince tanışırım artık."

Katre, gözlerinin karartıp Murat'a baktı. Ayağa fırlayıp odalarına gitti. Murat gülerek arkasından gittiğinde Katre üzerini değiştiriyordu.

"Nereye ?"

"Sana ne! Sen seksi kadını düşün, ben okula gidiyorum."

"Benim sevgilim kıskandı mı? Kıyamam ben sana."

"Çekil şuradan Murat. İhtiyar senin neyini kıskanacağım!"

Murat da Katrenin yaptığı gibi onun dudaklarına yapışınca Katre teslim oldu.

"Kıskanmak benim de aynı böyle canımı acıtıyor. Seni çok seviyorum Katre ve bu söylediğim sadece beni daha iyi anlaman içindi."

                                                                      &&&             &&&

"Odamızı beğendin mi?"

"Harika. Murat ben daha önce hiç otelde kalmadım. 

Hepsi burası kadar güzelse her zaman otelde kalabilirim bence bir sakıncası yok."

Murat, Karısına sarıldı.

"Emret güzelim her zaman. katre biz balayı yapmadık. İster misin bebeğimiz doğmadan seninle şöyle sıcak bir yerlerde tatil yapalım?"

"İsterim ama olmaz. Bizim başka sorumluluklarımız var. Çocukların okulu var. 

Hem daha Sümbül abladan ses çıkmadı. Annesi nasıl acaba. Neyse üzerimi değiştirip arayayım."

"Sen zahmet etme ben çıkarırım!"

"Katre, güzelim kalk yemeğe gidelim. Acıktım."

Katre yatakta gerindi. Aklına şeytanlık geldi.

AH AŞK ! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin