YetimHane miz)
(Rahibe Gacımız Lee Hyori)
-Jimin'in gelişi;
Güneş'in ışıklarıyla tatlı rüyasında olan genç rahibe yemekhaneden gelen çığlıklarla yatağından sıçrar,sinirle merdivenleri atlaya zıplaya inerken sesler dahada yükselir,sinirleri dahada çok bozulur bu duruma ve yemekhanenin kapısını daha açmadan bağırmaya başlar; '' ben size sabah sabah ses yapmicaksınız demedim mi pis hınzılar kim bu sesi bukadar çok çıkaran?'' o anda herkes sessizleşir ama çığlıklar hayla gelir.
rahibe gözlerini sinirle kapar belirsi dk dan sonra tekrar açar sesi kimin çıkarttığına bakar ve kendisine sırıtan henüz 5 yaşında olan Taehyung'u görür durmadan tekme atıp düşürdüğü cocuğu ise yerde inlerken görünce daha da çıldırır.''Taehyung kaç kere dedim sana artık benden de utanmıyorsun ne oluyor sana?'' kulağından çekerek ve kızgın şekilde bakarak '' bugün yeni bir arkadaşın gelicek eğer ona birşey yaparsan o zaman çok kötü olur anladın mı beni '' Taehyung pişkin bir şekilde sırıtmaya devam ederek rahibe'nin elinden sıyrılır '' ben o kadar kötümüyüm sen korkma '' der hızlıcana yanından koşarak uzaklaşır.
Rahibe arkasından bakıp '' tamda korktuğum gibi'' der başını olumsuzca sallar Taehyung un cezasını düşünerek müdürün odasına doğru yol tutar. yanında hızla geçen Taehyung'u görünce'' hey seni yaramaz az kalsın düşüyordum çabuk buraya gel '' Taehyung kahkaha atarak durup arkasına bakar '' ohh sorry '' der ve sırıtır. sonradan durup aniden dil çıkartır ve hızlıcana kütüphaneye doğru koşmaya başlar,onun hızına yetişemeyen rahibe arkasından''terbiyes tanrım nasıl böyle bir çocuk oldu bu ahh yoruldum utanmaz dil çıkartıyor bak bak'' söylene söylene müdürün odasına gider müdürün odada olmadığını görünce '' benimle dalga geçiyor herhalde nerde bu adam'' odaya girip cam'a bakan sandalyelerden birine oturup ayaklarını uzatır.'' şu veletlerle uğraşmaktan yoruldum daha sabah ve ben bittim '' kafasını ellerinin arasına alır ve iç çeker kafasını kaldırır ve camdan bakar o sırada müdür'ün arabasının yetimhaneye yaklaştığını görür '' ahanda geldi bizimki ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK PEARL/ SİYAH İNCİ
FanficYetimhane de büyüyen Taehyung ve Jimin in Hikayesi Yetimhane de kardeş gibi büyüyen TaeMin ikilisi.. Seul'un en pahalı ve Ünlü JEON Koleji'nin Gözde Müdürü Jeon Jungkook Baba parası ile Abi parası Yiyen Jeon Yoongi NamJin daha sonra eklencek