~Тара~
На летището в Лос Анджелис ни чакат две коли. Не една, а две. През целия полет Зак остана в кабината, докато аз се свивах на една от седалките и търсих начин да му обясня всичко, без той да ме прекъсва. Ако ме изслуша съм сигурна, че ще разбере...пак може да е ядосан, но ще разбере защо го направих.
"Ще те закарат вкъщи, аз имам работа." това е всичко, което ми казва от десет часа насам, след което се качва в колата и си тръгва...Оставам слисана, като замръзнала съм.
"Госпожо?" шофьора ме подканва към отворената врата, а аз няма какво друго да направя освен да се кача. Той затваря вратата след мен.
Щом влизам в къщата цари гробна тишина. Нямам представа колко е часа, но е тъмно и дори и да има някой най-вероятно спи. Избутвам единия си куфар до началото на стълбището, точно когато входната врата се отваря.
Очаквам Зак, но на вратата е Джесика. Дори на нея съм благодарна в момента. Правя няколко крачки и я прегръщам, като не мога да сдържам вече сълзите си и те рухват.
Заравям главата си във врата ѝ. Малко е изненадана от начало, но след това тя също ме прегръща.
"Тара, ще ми обясниш ли какво става?" заговаря с нежен глас докато гали косата ми. "Дан ми се обади и каза, че е извикал него и Джеф, за да излязат. По думите на Дан, Зак не бил особено на себе си, така че ми каза да те проверя."
"Джес...направих нещо ужасно..." говорих едва-едва, между хлипанията и сълзите едва ми се разбираше, но тя бе търпелива.
"Виж, успокой се. Нека влезем вътре и ще ми обясниш всичко. Става ли?" все ощя бяхме до входната врата, така че кимнах.
Отидохме в хола, като тя светна лампите. Сгуших се в края на дивана, а тя седна до мен.
"Аз съм човека, който измася имформация." изтрелвам докато не съм си променила решението, а изненада се разлива по цялото ѝ лице и се мръщи.
"Какви ги дрънкаш?" засмива се леко сковано, но аз въздъхвам и ми се ще Зак също да не беше повярвал.
"Знам, че е грешка, че не трябваше да го правя, но нямах друг избор...поне ти ми повярвай." въздъхва и подпира главата си на едната ръка.
"Знаеш, че мрази да го лъжат. Особено близките му хора, ненавижда това..."
"По дяволите да знам! Нямах друг избор...не исках да умре." щом изричам това на глас имам чувството, че сърцето ми се разпилява на милион парченца.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...