⚠️Bölüm arası açık fotoğraflar vardır.
"Sanırım götüm düzleşti" diyerek sızlanan Jisung sonunda ayaklanmış ve kendini yatağa atmıştı. "Sikeyim, belim..." böylece bir dakikaya yakın sızlanmıştı. Yatağın dibinde parkede mini diziyi izlemeye devam eden Minho ise gözlerini ekrandan kaçırmadan konuştu. "Gören de seni 80 yaşında bir moruk sanacak."
"İnan bana bu sırt ağrısı 80'li yaşlardakilerde bile yoktur" diyerek yatakta ileri gidip Minho'nun baş ucuna yaklaştı. "Uzun zamandır video çekmiyoruz"
Minho'nun bir anlığına tüm odağı bozulurken bozuntuya vermeden birkaç mırıltı bırakmıştı. "Pekala. Dizi birazdan biter. O zamana kadar giyin ve bana da kıyafet ver."
Jisung aldığı yanıtla hızlıca yataktan kalkmış, göz kararmasını aldırış etmeden dolabına yönelmiş, kendisine fileli bir çorap, Minho içinse yırtık bir külotlu çorap çıkarmıştı. Ve o vazgeçilmez siyah etekleri.
Kendisi makyajını yapmaya başlarken Minho'da ayaklanmaya başlamıştı.
Yavaş yavaş hazırlanmaları biterken olmazsa olmaz led ışıklarını ve libidoyu arşa çıkaran şarkı listesini açmışlardı.
"Eveett, ilk önce ne yapalım?"
"Ben ilk önce fotoğraf çekinelim diyorum. Yavaş yavaş seviyeyi arttıralım" demişti Jisung yatağa otururken. Minho ise gülümsemiş ve onaylamıştı.
Küçüğüne doğru eğilip gömleğinin birkaç düğmesini açmış ve omuzlarından iteklemişti. Dudaklarını yaklaştırıp sıcak nefesini bırakıyordu ve buna karşılık Jisung'un sızlanmalarıyla eğleniyordu. Çok bekletmeden dudaklarını yumuşak tene değdirirken içten içe uzun zamandır dokunmadığı tene dokunmanın verdiği özlem ile kokusunu içine çeke çeke öpüyordu.
Bu yaptığı ne kadar doğruydu bilmiyordu. Her şey ani gelişmişti. Eski odasındaki çocuğun, Minho'nun gay olduğunu öğrenip şikayette bulunması ve Minho'nun odadan atılıp ortada bok gibi kalması, Jisung'un odasına sığınması ve o gecenin sabahında kalıcı bir şekilde ikilinin oda arkadaşı olup vakit geçtikçe yakınlaşıp bu tür şeyler yapmaları çok ani gelişen olaylardı. Elbet herhangi bir şeyler çekmek ile yetinmiyorlardı lakin çok fazla da ileri gitmiyorlardı. Garip ve nereye gittiği belli olmayan bu ilişkide böylesine değerli hissettiren hareketleri yapmak ne kadar mantıklıydı bilmiyordu ama yapmaktan da kendini alıkoyamıyordu.
Dişlerini kulak memesine geçirmekten çekinmeyen Minho parmaklarını Jisung'un boynuna sarmaktan da çekinmemişti.
Daha sonrasında Jisung'un çektiği fotoğraflara bakmak için ayrılmıştı.
"Güzel çıkmış" diyerek görüşünü belirtmişti.
Jisung gülümsemiş ve yatakta geri kayıp Minho'nun yatağa daha da çıkmasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bored [Minsung]
FanfictionBirtakım yakın fotoğraf ve videolar. SMUT | ONESHOT yetişkin içerik