we zaten voor een verlept kamp vuurtje, Hayes was niet zo goed padvinder dat was wel duidelijk.
No problem, maar als ik kou vat.. BLAME HIM.
"Oh ik heb nog iets voor je" hij liep de tent in, en overhandigde mij een vans doos.
HE DIDNT
Ik opende het en zag de vans dat ik vanmiddag droeg ik de doos liggen,
"Oke ik moet toegeven... met een croptop en rokje zijn ze geweldig"
Hayes lachte.
"Zullen we gaan slapen?" Het was onder tussen 12:00 uur, we hebben uren lang gepraat over van alles en nog wat. "Hayes je krijgt me nog steeds niet in de tent" "okay, lekker slapen" hij gooide een deken en kussen,
What the hell is he thinking?
Ik ga niet buiten slapen...
Ik legte de spullen neer, ging onder de deken liggen en deed me ogen dicht,
"RoekoeRoekoe"
Ik gilde, pakte me spullen deed de tent open en sprong er in, ik belande op Hayes die alleen maar lachte "sorry" moppelde ik, hij keek me in de ogen aan, toen realseerde ik me dat ik boven op een jongen lag snel rolde ik naar links. "dus was het te eng?" Hayes draaide zich naar me toe "shut up" ik sloeg hem op zijn arm.
Hayes deed ze ogen dicht en probeerde te slapen, net als ik.
Ik hoorde bomen en wind, dieren die schreeuwde alsof ze aan het bevallen waren, het water hoorde je ook wat het nog creepeder maakte.
Het liet me denken aan een fucking horror film.
"Hayes?" Ferluisterde ik "mm, ben je bang?" Mompelde hij?
Was het zo duidelijk?
"Kom hier" hij opende zijn armen en ik rolde iets naar hem toe. hij legte een arm over mijn heupen en met de andere hielt hij me hand vast.
Was dit awkward ? Ja.
Vond ik het erg? Neeeee.
Ik deed me ogen dicht en veel in slaap.
***
ik ging lang uit liggen, die kut vogels zijn erger dan een wekker.
ik deed een oog open en keek een beetje rond, Hayes was er niet meer.
dat ik het niet gehoord heb dat Hayes de tent heeft verlaten..
PLOT TWIST HAYES IS EEN NINJA EN IS OP EEN MISSIE OP DIT MOMENT AAN HET VECHTEN MET EEN DUIVELS DRAAK.
ik ging recht op zitten maar wouw dit bed niet verlaten. De rits van de tent ging open en Hayes kwam naar binnen.
KUCH SHIRTLESS KUCH.
"eindelijk wakker?" hij nam twee bordjes en glazen mee naar binnen, "goed gezien, smart head." Hayes flipte fake zijn haar en zette het bordje met eten naast me neer "heb eten voor je" ik keek naar Hayes toen naar het eten, "ninja vergif ?" Hayes gaf me een vragende blik "lang verhaal, dankje" ik nam een hap van het crossantje.
"lekker" moppelde ik "dankje" Hayes had zijn broodje al bijna op.
"wat gaan we vandaag doen?" vroeg hij "sh-" "geen shoppen" ik lachte "zwemmen?" vroeg ik hem "nu wel ja?" glimlachte hij, ik knikte.
na dat ik me had omgekleed rende ik naar het meer, Hayes lag al in het water "KIJK UIT" ik rende over de stijger en lande bijna op Hayes, na dat ik boven water was zag ik Hayes lachen "dankje voor de waarschuwing" "no problem"
hij Splaste wat water in me gezicht, "serieus? Van Geheime ninja naar avatar?" Hayes lachte, ik splaste in zijn gezicht en het kwam allemaal in zijn mond.
Skils.
"Weet je het zeker?"
Oh god. Hij gaat me net als de draak vermoorden....
Hij pakte me op, draaide me rond en gooide me in de lucht waar door ik in het water viel. Toen ik boven wat was lachte we allebei.
Ik sprong op zijn rug en probeerde hem onder water te drukken, geen succes.
Hij liet zich naar achter vallen waardoor we bijde onder water gingen.
* zons ondergang--
we zaten ,met ze tweeën bij de stijger, we hadden een deken om ons heen geslagen en keken naar de zon die langsaam onderging. Het was hier nog mooier dan thuis, de bomen en huivels maakte en cooler...
ik leunde met me hoofd tegen zijn schouder, Hayes gaf me een kus op me voorhoofd, ik kreeg kriebels.
WO NEE. NEEEEE. FOUT
ik glimlachte, YAS.
Het was nacht en Hayes sliep al, ik kroop wat dichter tegen hem aan.
I don't know why.
Het was gewoon een fijn gevoel.
*POV hayes*
Ik voelde Jean tegen me aan kruipen, ik glimlacht ff "kun je niet slapen?" ferluisterde ik "nah, niet echt" ik sloeg een arm om haar heen "als we gaan praten wordt je meschien moe" ze knikte "wat was je eerste gedachte van mij?" Vroeg ze plotseling, ik dacht ff na....
Ze was knap? Aardig?
"Ja was aardig, en zeker niet lelijk"
Jean lachte "dankje denk ik" ik lachte ook "en ik was verbaasd" "waroom?" "Omdat je een soort Queen bee bent maar gelukkig nu niet meer, en jij?" Ze was ff stil "ik vond je wel aardig denk ik en niet zo 'lelijk'" ik grinkte "ik ben blij dat we nu vrienden zijn" ik gaf haar alweer een kus op haar voor hoofd, ik moet daar srs mee stoppen. Ik keek hoe Jean bijna sliep en glimlachte, ze zag er zo schattig uit als ze sliep.. OK HAYES NIET CREEPEN. Ik deed ook me ogen dicht.
••••••••
HELLO THERE
IK BEN 1 JAAR LID VAN WATTPAD!!
*dance partyyyy*
WOOPWOPP
OMG ER IS NER EEN KALS GEBOREN BIJ ME VERZORGPONY,IK DACHT AAN DE NAAM LUCKY? LOL
XX CARO
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanficJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...