46|Kıskanç ayıcık

510 35 10
                                    


"Of anne daha kaç kere anlatacağım?Gittim kadının kapısına dayandım konuştum her şeyi anlattım ama kadın nuh diyor peygamber demiyor!"dedim bıkkınca.Gözlerimi disko ışığının altında deli gibi dans eden kalabalığın içinde gezdirdim Doğu'yu bulma umuduyla.

"Ay Uzay!Madem gittin yanına niye bana söylemedin?Beraber gider özür dilerdik işte!"diye sitem eden anneme göz devirerek ofladım.

Ebru hanımla konuştuktan sonra direkt kulübe gelmiştim ve daha erken olduğu için Doğu'yu arayıp işi yoksa bu gece buraya gelmesini istemiştim.Sevgilimin morali çok bozuktu ve onu neşelendirmek istiyordum.Ben Doğu'yu beklerken o sırada annem aramıştı ve konuşmaya başlamıştık.

Daha doğrusu kaynanamım dedikodusunu yapıyorduk.Şimdide anneme Ebru hanımın yanına gitmeme rağmen bizi affetmediği söylüyordum oda bana niye tek gittin diye kızıyordu sonuç olarak.

Telefonu öbür kulağıma yaslayıp,"Olan oldu artık anneciğim.Boşver,hem sen gidip ne yapacaktın ki?Kadın da bir inat var bir inat var!"dedim hayıflanarak.

"Yok yok.Ben bilirim onu,eğer kızgınlığı biraz olsun geçmeseydi konuşmazdı seninle hatta polisi bile arardı o!"dedi bir dedektif edesayıla.

"Ee?Affedecek diyorsun yani?Ben biraz daha mı yalavarsam acaba ya?Gerçi bir daha kapısına gidersem polise vermekle tehdit etti ama."dedim gözlerimi kısıp Doğu'yu bir türlü bulamadığım bar'ı daha dikkatli ararken. Nerdeydi bu lan?

"Yok çocuğum sen daha fazla uğraşma gerisini bana bırak.Biraz yumuşama belirtisi göstermiş ben oradan uçarım."

"Hadi anneciğim bileğine kuvvet o zaman.Ben şimdi kapatıyorum görüşürüz!"dedim kapının yanında duran Doğu'ya zıplayarak yanıma gelmesi için işaret verirken.Sonunda gelebilmişti yarim.

Annem biraz homurdanıp ardından,"Akşam gelecek misiniz oğlum?"diye sordu.

"Hayır beklemeyin bizi hadi öptüm!"diyip telefonu yüzüne kapattım.Çünkü annemin kapatacağı yoktu.

Doğu beni görünce dişlerini göstererek gülümseyip aynı şekilde el salladı ve bana taraf gelmeye başladı. Zalimin oğlu öyle bir gülümsüyordu ki içim gidiyordu.

Doğu yanıma geldiğinde beklemeden boynuna kollarımı dolayıp sıkıca sarıldım ayıcığıma ve özlediğim kokusunu ciğerlerime doldurdum.Doğu'nun da iri elleri belimi kavrayıp beni iyice kendisine çekti ve saçlarımın içine bir kaç tane hızlı hızlı öpücük kondurdu.

Kafamı kaldırıp güzel mavilerime baktım ve "Sevgilim çok özledim seni lan."dedim dudak bükerek.Daha sabah bir sürü öpüşüp koklaşmıştık ama sanki aylardır görmüyormuşum gibi özlemiştim ayımı.

Doğu ellerini belimden çekip yanaklarımı kavradı ve sıktığı yanaklarımı sertçe öpüp,"Allahına kurban senin,bu kadar tatlı olma amına koyayım."dedi dişlerini sıkarak.

Gülümseyip kafamı göğsüne yasladım ve kokusunu içime çektim uzun uzun.Bakışlarımı etrafta döndürünce bir kaç kızın ve erkeğin Doğu'ya yiyecekmiş gibi baktığını görüp kaşımı çattım.Lan görmüyor muydular bana sarıldığını?Oğlum çek gözlerini sahibi var onun!

Sinirle Doğu'ya taraf döndüm bu kadar yakışıklı olması yüzünden kızmak için ama dalgınca ayaklarına bakarak belimi okşadığını görünce iç çektim.Adam ne haldeydi ben kıskançlık yapıyordum.

Barda ki yellozlara göz dağı vermek adına parmak uçlarımda yükselip dolgun ve kırmızı dudağına küçük bir buse kondurdum ve bana şaşkınca bakan mavilere gülümseyip,"Bu gece hiç bir şey düşünme sevgilim.Moralinim bozuk olduğunu bildiğim için buraya gelmeni istedim birazdan sahneye çıkıp şarkı söyleyeceğim senin için."dedim şevkatle.

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin