37. Bölüm

23 5 0
                                    

Aijiu nasıl ölüyo izle mucizeyi

"BENİ ÖZLEDİN Mİ?"

Kaze gelir gelmez Yoshiteru'nun üstüne atıldı. Yoshiteru hızla sağa atılıp kardeşini kucakladığı gibi ondan epey uzaklaştı. Kardeşini yere koyup önüne geçip kılıcını doğrulttu.

"Bu o bize bahsettiğin iblis mi?!"

Diye sordu Touko, kılıcını kınından çekmeye hazır bir pozisyonda duruyordu. Yoshiteru onu başıyla onayladı, tedirgindi. Touko'nun da Eijiro gibi sonu olmasını istemediğinden fazla korumacı davranmak zorundaydı. Kaze onların karşısında gerildi ve esnedi. Yoshiteru nefes nefese olduğu yerde duruyordu, boşta olan eliyle Touko'nun önünü kesti.

"Touko,buradan gitsen iyi olur."

"Olmaz, sana yardım edicem."

"Touko bu düşündüğün iblislerden değil."

"Onun bende farkındayım, bana neden güvenmiyorsun?"

"Sana güvenmediğimden değil, sonun Sensei'm gibi olsun istemiyorum.!"

Diyip ona döndü, Touko o cümle karşısında donakaldı. Yoshiteru hiç bu kadar tehditkar ve korumacı olmamıştı. Kaze onun cümlesini duyup mimiksiz bir surat ile dimdik yerinde duruyordu, güler yüzle araya girdi.

"Hatırlattığın için saol!"

Diye seslenerek Eijiro'yu öldürdüğü tekniği üstlerine saldı. Siyah tüye benzer saldırıları fark eden Yoshiteru, Touko'yu tekrardan kucaklayıp saldırılardan kaçınmaya çalıştı. Fakat tüyler onu takip ediyordu ve ondan bir sürü vardı. Yoshiteru kardeşini bırakmak zorunda kaldı, kılıcını çekip tüylerin hepsini kesip onlara gelmesini engelledi. Teknik bittikten sonra Yoshiteru bir iki adım atıp pozisyon aldı.

"Touko iyi misin?"

"Eemm... Bilmiyorum."

"Ne demek bilmiyo-"

Kaze'nin elini parmak şıklatmaya hazırlanmış gibi kaldırdığını fark edince susup Touko'ya döndü. Kardeşinin sağ gözündeki siyah tüyü görür görmez nefesi kesildi, dehşet içinde ona baktıktan sonra Kaze'ye geri döndü, onun aksine Kaze bundan zevk alırcasına sırıtıyordu.

"YAPMAAA!!!"

Yoshiteru ona bağırsa da bu Kaze'ye engel olmadı ve sonunda parmaklarını şıklattı. Yoshiteru dişlerini sıkıp dikildikten hemen sonra Touko'nun çığlığını duyup 90° derece ona döndü. Touko iki elini de sağ gözüne tutmuş, yere doğru hafif eğilmişti. Ellerinin arasından akan kan yere düşüyordu. Yoshiteru ona bakmaya devam ediyordu, sinirden ve üzüntüden hızlı nefes alıp veriyordu, eski anıları gözüne geldi. Sinirden köpürürcesine bağırıp öne atıldı, Kaze'ye olabildiğince yaklaşıp kılıcını savurduğu sırada Kaze bir teknik daha uyguladı. Havada asılı kalan Lotus çiçeklerini fark edince onları engelleyemezdi, rüzgara benzer sesin yaklaştığını duydu. Fakat teknik tam Yoshiteru'nun üstüne geldiği sırada Touko araya girip kılıcını savurdu.

"Su Nefesi 6. Form, Girdap!"

Su partikülleri ikisinin arasında zigzag çizerek saldırıları engelledi. Teknik bittikten sonra Yoshiteru'nun arkasında durup pozisyon aldı, Yoshiteru hafif başını döndürerek ona bakıyordu.

"Bana yardım etmek zorunda değilsin.."

"Zorundayım. Biz kardeşiz."

Diyerek ona döndüğü sırada kendisine doğru gelen tekniği fark edip kılıcı ile engelledi, teknik güçlü olduğundan Touko'nun ayağı geriye doğru sürtünerek gidiyordu, dişlerini sıktı.

Kimetsu No Yaiba★YENI NESIL★FANMADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin