- Szóval egy altatóvarázs hatása alá fognak helyezni? - vontam fel a szemöldököm, miközben a mellkasom előtt összefontam a karom. Az igazgatóiban rajtam és Dumbledore-on kívül ott tartózkodott még McGalagony- és Piton professzor, Hermione, Cho, Gabrielle Delacour (Fleur húga), Karkarov és Madam Maxime.
- Igen, Anabell - bólintott Dumbledore a félhold alakú szemüvege mögül egy mosollyal az arcán. - A feladat az lesz, hogy a versenyzőknek ki kell titeket szabadítaniuk és a felszínre hozniuk...
- Hogy fogunk lélegezni? - kérdezte Hermione kissé idegeskedve.
- Az is a varázslat része, átmenetileg hibernálva lesztek, így a levegő vétel miatt nem kell aggódnotok... olyan lesz, mintha csak aludnátok - mondta, és a mellette álló McGalagony rosszallóan az igazgatóra nézett. - Piton professzor fogja végre hajtani rajtatok a varázslatot, aztán pedig leszállítunk titeket a tópartra, ahol átadunk titeket a sellőknek. Beleegyeztek? - kérdezte Dumbledore, bár nem úgy tűnt, mint aki elfogadna nemleges választ.
- Mi lesz, ha nem tudná valamelyikőjük teljesíteni a feladatot? - kérdezte Cho.
- Akkor természeseten felhozatunk titeket a sellőkkel. Gond egy száll sem - mosolygott Dumbledore. Mindenki hadakozva önmagával, de rábólintott, majd Dumbledore boldogan tapsolt egyet. - Akkor menjetek Piton professzor után az irodájába, és ott végrehajtja a varázslatot. McGalagony-, Karkarov és Madame Maxime is veletek tart, ők fogják a szállításotokat felügyelni.
Hermione és Gabrielle felkászálódott a székből, amíg én és Cho összenéztünk. Elindultunk lassan Piton után, aki már az ajtónál várt minket, majd próbálva lépést tartani vele, lementünk az irodájába. A szobája előtt azonban megtorpant, majd szigorúan végig nézett rajtunk.
- Granger, jöjjön utánam - mondta unott hangján, mire Hermione összerezzenve a nevét hallva, bement utána. Tíz perc után kinyílt az ajtó és egy hordágyon kirepült Hermione teste. McGalagony szája egy vonallá préselődött össze, ahogy nézte, hogy Karkarov a pálcájával irányítani kezdi a hordágyon fekvő Hermionét.
Ezután Cho következett, aki ugyanúgy, kábé tíz percet vehetett igénybe, majd kilebegett egy hordágyon. Bőre sápadt volt és teste mozdulatlan. McGalagony átvette a varázslatot Pitontól, aki kinyitva az ajtót intett egyet Gabrielle felé, hogy menjen be. Mielőtt a házvezetőnőm elindult volna Cho-val, felém fordult.
- Magáért visszajövök még, Miss Potter - mondta McGalagony, mire biccentettem egyet válaszul, és néztem ahogy eltűnik a folyosó végén a hordágyon fekvő Choval.
Gabrielle rövidebb időn belül hibernációba kerülhetett, mivel már öt perc után kilebegett a hordágyon. Az is lehet, hogy csak a stressz miatt tűnt rövidebb időnek, de amikor újra kinyílt az ajtó, szinte földbe gyökerezett a lábam. Madam Maxime a pálcáját előhúzva átvette a varázslatot Pitontól, majd hosszú lábaival elindult a kislánnyal a tó felé. Piton az ajtóba megjelenve rám nézett, és hűvös tekintete láttán nyeltem egyet. Ahogy félreállt, felhúzott vállal elsétáltam mellette, és idegesen megigazítottam magamon a fekete garbóm és a barna kötött bordás szoknyámat, majd összefont karral próbáltam a tanár tekintetét kerülni.
- Le... levegyem a talárom, vagy nem szükséges? - cincogtam.
- Nem kell. Feküdjön a hordágyra - mondta hűvösen, majd elvörösödve az ideiglenes ágyon lévő hordágyhoz sétáltam, és felkászálódtam rá. A torkomat kaparva végig feküdtem rajta, majd néztem ahogy Piton közelebb sétál hozzám, és felém hajol.
- Még... még mielőtt megcsinálná a varázslatot szeretnék elnézést kér...
- Nem kell magyarázkodnia. Tudom miért csinálta - mondta közömbösen a pálcáját felém irányítva.
BẠN ĐANG ĐỌC
Anabell Potter története
FanfictionAzon az éjszakán nem csak Harry volt az, aki elveszítette a szüleit... A történet Anabell Lily Potter, Harry két évvel idősebb nővérének életét meséli el, hogy hogyan éli meg a Roxfortos éveit, hogyan próbál Harryn segíteni a bajban és, hogy ő maga...