Možno mnohí sa pýtate prečo a ako som dokázala sa stať hrdinkou. Tak toto je môj príbeh
Takže v roku 2011 o 00:09 keď som spala v svojej úžasnej UwU izbičke , a mala som na sebe my little honi 𓂺 pyžamko ( nespala som , ale kukala som anime)
Tak som počula krik mojej mamy a môjho malého bračeka ktorý mal 1 rok . Otec v ten deň bol na služobnéj ceste a mal vo vrtuľníku. Teda keď som začula ten krik tak som si stopla anime ( šak aby mi nič neušlo) a utekala som ku máme že ju ochranim s mojou schopnosťou ktorú som dostala keď som mala 4 roky.
Schopnosť oheň - dokaze sa rozprávať s ohňom a aj ho urobiť , dokaze aj uhasiť požiar. Ale dokáže toho viac.Keď som pribehla do obývacej miestnosti kde bola moja mama i s mojom malým bracekom tak som videla ako mama leží celá skrvavena na zemi a brata ktorý nedýchal.
Ako decko som to moc nechapala ale vedela som že potrebujú pomoc. Rýchlo som utekala do izby kde som mala mobil s pustením anime a opatrne som vypla to anime aby som nestratila minútu na ktorej som skončila. Tak som dajak zavolala záchranku.
Prešiel týždeň a mama sa vrátila sama domov bez môjho bračeka. Vysvetlila mi že je v kome a rýchlo sa uzdraví. No to sme si v tedy mysleli.Prešli roky a ja som priberala a priberala. Priberála som s tých nerovoch že braček stále tu s nami nieje a že moje anime nevydalo ďalšiu sériu na ten dohodnutý čas.
Bola som v 9 ročníku a mala som 89kg
... Do triedy som chodila s mydoriom bakugom a krishimou. Bakugo bol výbušný kkt ktorý má nemal rád lebo som sa bavila s mydoriom..
Kirishima veľmi veľmi veľmi zlatý cute chalan ktorý je UwU
A mydoria. Môj dobrý kamarát a UwU chalpec. keď trebalo tak pomohol.bol mojou oporou..
Každý s našej triedy chcel ísť na UA
Ale len pár nás prešlo testom ( skús hádať) xd
Ja, bakugou , mydoria , kirishima.
Tak sa celá trieda začala smiať zo mňa a mydoriu že ja som tlsta a neprebehnem ani centimeter a že mydoria nemá žiadne schopnosti.Kedze moje sebavedomie bolo také že : 📉 tak som na svoju obranu nepovedala nič lebo sama som vedela že neprebehnem ani centimeter.. ale som sa pozerala do zeme a zakričala som na hlas že : mydoria vám ešte ukáže. Všetci sa začali smiať ešte hlasnejšie. Mydoria sa na mňa pekne usmial a tak i zvonil zvonček že končí hodina.
Keď som si zabalila veci a kukla som sa na Bakuga
Btw: bakugou bol môj crush , lebo som mala rada bad ass chlapcov ale aj UwU chalpcov ... Proste som mala rada chlapcov hej .. tak som sa ho išla sa niečo spýtaťJa : i
Bakugou: ty ma podceňuješ?
Ja : bruh .. vieš niečo iné povedať než toto ?
Bakugou: čo chceš bravčová guľa
Ja : kkt no či by si somnou nechcel do čínskej reštaurácii si dať mačky.
Bakugo: aby som sa za teba hanbil??
Kto by len. S tebou chcel niekde ísť?
Chceš sa biť??
Ja : mydoria by somnou šiel na mačky
Mydoria : mhm
Bakugou: ten parchant sprostý?? Aj on by sa za teba hanbil
Ja : jak si mu to povedal? ♈
Bakugo : parchant
Ja : chceš sa biť?
Bakugo : no pod bravčová guľa ,skapKeď som si pripravovala plamene tak nás kirishima zastavil .. že nech prestaneme lebo nestihneme obed
Bakugo ; bastart, čo si to zastavil? Mohol by som ju zabiť
Kirishima : ty si čistý kkt alebo hej?
Bakugo: šmejdeKeď som si brala tašku s mojimi vecami tak kirishima má chytil za rameno a povedal že nič s toho nemám robiť že som super baba a že sa teší keď budeme spolu na skúškach
Ja som si našla neveho waifu UwUKeď som došla domu som si pripravila veci na zajtrajšie vysvecko a oblieka som si šaty ktoré som si chcela obliecť na to vsyvecenkr.. vyzerala som otrasné.. tak som si radšej zobrala dačo over size . A išla som hrať hru na počítači.
Keď som si sadla za počítač tak ms niečo napadlo.. jedna vec ktorú furt sľubujem ale nechám to na ďalší deň.. musím začať chudnúť povedala som s plným odhodlaním. Tak som sa postavila zo stoličky ( prvý krok chudnutia ) a išla som do kúpiť permanentku( wow) do fitneska ale všetko bolo obsadené..
Hmm musím niečo iné skúsiť.. sama trénovať..predsa takto nebudem sa nikomu páčiť a chcem sa dostať na UA takže dám do toho všetko.
YOU ARE READING
My little Pinokio
Fanfictionja neviem už . Ako dala som tu aby som ukázala svetu aká som spisovateľka ( teda aká som bola spisovateľka pred idk rokmi ) . takže tak dik za pochopenie.