Joonas
Olemme Nikon, Aleksin ja Joelin kanssa sanoittamassa biisejä. Kello on jo aika paljon joten Aleksi ehdotti että voisimme pian lähteä. Vastasimme kaikki myöntävästi ja aloimme siivoomaan jonka jälkeen pukenaan.
Menimme kaikki eteiseen. Kompastuin jonkun kenkiin jolloin kaaduin, mutta empäs kaatunutkaan. Tai siis puoliksi, roikuin kainaloistani jonkun käsien varassa. Katsoin ylös ja nään komean, ruskea tukkaisen miehen pitelemässä minua. Hän nostaa minut kunnolla pystyyn jolloin alamme laittamaan kenkiä. Sanoimme muille heipat ja lähdimme Nikon kanssa kävelemään yhdessä kotiin, sillä asumme samalla suunnalla.
Juttelimme vähän kaikesta kunnes tiemme olisi erkaanuneet kun oisin lähtenyt toiseen suuntan kotiini. Niko kuitenkin tarttuu kädestäni kiinni ja hymyilee. "Mitä jos tulisitki viel meille, eihä me kauaa viel keretty jutella" Niko kysyy yhä hymyillen. Nyökkään vain ja lähdemme kävelemään Nikon kotiin päin.
--
"Otatsä bissee" tuo huutaa keittiöstä. "Joo" vastaan olohuoneen sohvalta. Niko kävelee muutaman (ihan vitun monen) bissen kanssa olohuoneeseen ja istahtaa ihan viereeni. Juomme muutamat ja rupattelemme vaikka mitä. Ai että toi Niko on kyllä hauska. Ja vittu se on kyl söpö ku se nauraa. HEI. Joonas mitä vittua lopeta. Olin hetken hiljaa kun mietin hieman Nikoa jolloin hän huolestui.
"onks kaikki ok" tuo kysyy maailman söpöimmällä ja huolehtivaisimmalla [olipa pitkä sana] ilmeellä, ja laittaa kätensä reidelleni. Nyökkään vain ja hymyilen.Katsomme toisiamme hetken, kunnes hän juo tölkkinsä loppuun nopeasti ja siirtää tuon käden niskani taakse ja pussasi minua varovasti. Vastaan tuon pusuun yhtä varovasti joka pian muuttuu semi rajuksi kielariksi. Istun Niko päälle haja reisin ja jatkamme suutelua.
Niko siirsi kätensä lantiolleni ja minä hänen paidan alle rintakehälle. Hetken päästä hänen käntensä ajautuu perseeni alle, hän nousee seisomaan ja lähtee kävelemään makkariinsa minä sylissään. Hän heittää minut sängylle ja tulee päälleni haja reisin. Riisuin Nikon paidan ja syöksyin imemään hänen kaulaansa samalla kun avasin hänen kollareiden narua auki. Niko alkoi riisumaan minuakin ja yhtäkkiä olimme molemmat pelkissä boxereissa.
Imen Nikon rintakehää mennen koko ajan alas päin. [juuri sinne]
Revin hänen boxerinsa pois ja alan imemään hänen kaluaan. Niko käänsi meidät ja otti liukkarin yöpöydän laatikosta. Hän levitti sitä kalulleen ja meni sisääni. Voihkaisen erittäin kovaa nautinnosta sekä hieman kivusta mutta se meni äkkiä ohi. Hän alkaa tekemään edes takas liikettä ja alamme voihkia nautinnosta erittöin kova äänisesti.Hän ottaa myös kalustani kiinni ja alkaa vetelään. Jestas en ole ikinä tunenut näin hyvää oloa tai olluy näin äänekäs. Niko tuli sisääni ja vetäytyy pois. Hän jatkaa kaluni vetelemistä kunnes ottaa sen suuhuun. Voihkin taas aika lujaa kunnes tulin hänen suuhunsa.
Niko tulee makaamaan viereeni. Alamme nukkumaan lusikassa.
Niko
Heräsin tuntien jonkun vieressäni. Käännyn ja nään Joonaksen. Mietin että miten vitussa tässä näin pääs käymää. Mut ei kyl kaduttanut kun katsoin tuon upean kitaristin söpöjä kasvoja ja silitin pörröisiä hiuksia. Pussasin häntä poskelle ja yritin itsekkin vielä nukkua.
sanoja: 451
Anteeks jo heti alkuun tällänen mut tiiän et tykkäsit;)
kello on semmoset puol yks yöllä joten menkööt sen piikkii.
en myöskää jaksa kattoo kirjotus virheitä koska meen salee nukkuu.jos joku nyt ees löysi tän jotenki ja luki nii ensinnäkin kiitos!! ja voi ehotella shippejä:D
YOU ARE READING
Blind channel-one shots
Romanceoon viime aikoina lukenu niin paljon tälläsii nii kai nyt itekki:D kirjottelen uusii osii aina välillä. näissä tulee ainakin olemaan smuttia yritän myös olla hauska ja jotai söpöö yritän kans tehä että juuuu hyviä luku hetkiä. also jos tarpeellis...