BAHÇEDE ARKADAŞLARLA TOPLANMIŞ BIRBIRIMIZE PIŞMANLIKLARIMIZ DAN SÖZ EDIYORUZ. HERKES BIRER BIRER ANLATIYOR SIRA BANA GELMIŞTI. HERKES ANLATMAMI BEKLIYOR. GÜLDÜM BEN HIÇ BIR ZAMAN HIÇ BIR ŞEYDEN PIŞMANLIK DUYMADIM VE DUYMAM DEDIM. BILIYORUM BÜYÜK KONUŞMUŞTUM O ZAMAN KENDIMDEN ÖYLE EMINDIM KI.EVE GELDIM OKULDA SÖYLEDIKLERIMIN ÜZERINDE BIRAZ DÜŞÜNDÜM. KENDI KENDIME BEN NIYE PIŞMAN OLAYIM KARŞIMDAKI OLSUN TÜRÜ ŞEYLER SÖYLEDIM. O SIRADA İNTERNET TE BI YAZI ÇARPTI GÖZÜME. YAZIDA EĞER BILEKLERIMIZI KESMEK ISTIYORSAK BUZA YATIRIP BIRAZ BEKLESEK KESERKEN HIÇ BIR ACI HISSETMEYECEĞIMIZ DEN SÖZ EDIYORDU. ÇAYIMIN BITTIĞINI FARK ETTIM VE YAZIYI OKUMAYI BIRAKIP IÇERI ÇAY ALMAYA GEÇTIM O SIRADA ÖĞRENDIĞIM BU BILGIYI BIZIMKILERLE PAYLAŞTIM. ANNEM NEREDEN BULURSUN BÖYLE SAÇMA ŞEYLERI ANLAMAM GIBI ZIRVALIKLAR SÖYLEDI. BABAM ALDIRIŞ BILE ETMEDI BENI TEK KARDEŞIM DINLEMIŞTI VE GARIPSEMIŞTI. BENDE ÇAYIMI ALIP AMA GERÇEKTEN CANIMIZIN YANIP YANMAYACAĞINI MERAK EDIYORUM DEDIM VE IÇERI GEÇTIM. ERTESI GÜNÜ AKŞAM ANNEM BABAM KOMŞUYA GITMIŞLERDI BENI DE ARKADAŞLAR ARADI BENDE DIŞARI ÇIKTIM. ÇOK DURMADIM ZATEN DIŞARIDA KARDEŞIM EVDE YALNIZDI E KIZ SONUÇTA KORKAR FALAN DIYE DÜŞÜNDÜM VE ERKENDEN EVE GERI DÖNDÜM. EVE GELDIĞIMDE KARDEŞIM BANYO DAYDI. BENDE AÇTIM BI FILM IZLEMEYE BAŞLADIM NEYSE FILM BITTI KARDEŞIM DAHA ÇIKMAMIŞTI MERAK ETTIM. VE BI KAÇ SEFER SESLENDIM HIÇ SES YOKTU KORKMAYA BAŞLADIM. VE KAPIYI ZORLA AÇTIM. KARDEŞIM BILEKLERI KESILMIŞ KANLAR IÇINDE YERDE YATIYORDU. HEMEN BIZIMKILERI ARADIM AMBULANS FALAN GELDI EVE CESEDINI KALDIRIRLARKEN BIR ŞEY DIKKATIMI ÇEKTI AYNANIN ÖNÜNE BIR NOT BIRAKMIŞ. NOTTA ISE "ABI IŞE YARIYORMUŞ" YAZIYORDU. AH ULAN BEN ŞIMDI YAŞADIĞIM BU PIŞMANLIĞI SIZE NASIL ANLATAYIM.