63

69 3 4
                                    

Atskridus į Braziliją.

Tai buvo jų medaus mėnuo. Apsistojo Rio De Ženeire, viešbutyje Jeneiro Hotel, netoli jūros. Skrydis truputį nuvargino, atėje į kambarį lagaminai jau buvo kambaryje. Della apžiūrinėjo apartamentus ir pajuto rankas apsyvejant liemenį...
- Tadai... ,-Della sušnibzdėjo.
- Ką mažute?

Tadas atsuko Dellą į save ir pabučiavo į lūpas, bučiniais nusileido iki kaklo ir paliko meilės žymiu.
- Tadai tai gal einam nusimaudyti? - Della pasiūlė šypsodamasi.
-Gerai mažute, tu eik į dušą, aš ateisiu kai pasidesiu daiktus.

Della nuėjo į dušą, Tadas iš kišenių išsitraukė pinigine ir telefoną. Nusiove batus ir nuėjo į dušą. Dellą rado po vandens srove, nusisukusia ir prausiančia save, Tadui toks vaizdas užgniauže kvapą. Jos kūnas buvo tobulas, po šitiek dalykų iškentęs, vis dar atrodė stulbinamai. Nusirenges įėjo į dušą ir paėmęs kempine į ją įpyle putų ir pradejo trinti savos žmonos nugara. Pagaliau ŽMONOS! Pajautus prisilietimą Della kruptelėjo.
- Nebijok žmonele čia aš,- Pasakė Tadas.
- Tavo rankos šaltos, todėl ir kruptelėjau.
- Galiu nuprausti tave? - Paklausė Tadas.

Della tik linktelėjo galva. Tadas ją švelniai ištrine ir išmaude. Lietė ją lyg ji butų brangiausias ir trapiausias stiklas.

Nusimaude atsigulė į lovą. Abu nedrįso tarti nei žodžio.  
- Meile?
- Taip  vyreli.
- Ar busi mano amžinai?
- Tadai aš jau esu tavo ir auginu tavo vaikus.
- Nu taip, bet ar busi mano visa savo siela?
- Nežinau....
- Kaip tai nežinai? Oh tu maža nenaudėlė,- ir Tadas pradėjo Dellą kutenti. Della tik linksmai kikeno.

Tą naktį jie praleido būdami vienas kito glėbyje ir kalbėdami apie ateiti.

Kitą rytą jie papusryčiavo ir leidosi į turistinę kelionę. Aplanke daug įžymių vietų, tokių kaip Kristaus atpirkėjo statula. Tadas prižiūrėjo Dellą, kad ji būtų pavalgius, gertu daug vandens ir nenešiotu didelio krūvio.

Sveiki, kažka surezgiau. Tikiuosi patiko :D

Don't Look At The Past (baigta)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt