9.

326 31 15
                                    

Eveeet devam ediyorum bu bölüm için çok heyecanlıyım çünkü favori karakterlerimden bazıları hikayeye giriş yapacak.

*Şimdiki Zaman*
Y/n'nin ağzından

Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydim ve suratıma bön bön bakan bir çocuk vardı.

Görüşüm daha çok netleşince bunun Shoto olduğunu anladım.

Y/n: Sen burada ne yapıyorsun?

Shoto: Bizim sınıfın eğitim öğretme şeyinde olduğunu hatırlıyorsun değil mi?

Y/n: Bekle sen 1-A dasın değil mi?

Siktir.. Shouta bana söylemişti ama Dabi salağı beni çok heyecanlandırdığı için aklıma bile gelmemişti.

Shoto: Evet 1-A dayım Aizawa sensei söyledi zannediyordum.

Y/n: Tabi ki söyledi sadece ben unutmuşum.

Sonrasında Shoto'ya baktım iyice büyümüştü ve az da olsa Touya'ya benzemeye başlamıştı.

Kendimi tutamadan ona sarıldım. Eskiden abla kardeş ilişkimiz var sayılırdı bu yüzden o da bana sarıldı.

*6 yıl önce*

Y/n: Aizawa ben yetimhanedeyken ziyaret edemiyordum ama bir arkadaşımı ziyaret edebilir miyim?

Aizawa: Olur adı ne ve nerede yaşıyor?

Y/n: Adı Todoroki Touya ve evimin çok yakınında yaşıyor.

Aizawa: Bekle Endavour'un oğlu Touya mı?

Aizawa'nın göz bebekleri büyümüştü ve bana garip garip bakıyordu.

Y/n: Evet ne oldu ki?

İşte o gün Aizawa bana Touya'nın öldüğünü söylemişti ve ben tepki bile vermemiştim. O günden bu yana her cumartesi yanına gidiyordum. Giderken küçükken birlikte yediğimiz abur cuburlardan da alıyordum ki unuttuğumu zannetmesin.

*Şimdiki Zaman*

Bunlar aklıma gelince bir anda gözümden yaşlar geldi.

Shoto: Özür dilerim seni üzmek istememiştim.

Y/n: Hayır hayır üzmedin. Asıl ben hatalıyım Touya'yı kaybettikten sonra sana eskiden yaptığım gibi ablalık yapmalıydım ama onun yerine herkesle konuşmayı kestin.

Sonrasında sarılmamız bitti ve ayrıldık.

Shoto: Sorun değil o zaman bundan sonra yaparsın.

Sonrasında odaya göz gezdirdim. Yanımdaki yatakta Shouta vardı ve her yeri sargılıydı.

Y/n: O iyi mi?

Shoto: İyiymiş ama gözlerinde kalıcı hasar oluşabilirmiş ama ben zannetmiyorum. Aizawa sensei güçlü biridir. Benim de şimdi çıkmam gerek. Bu arada çok yara almamışsın ama aşırı enerji kaybetmişsin bu yüzden dinlenmen gerekiyormuş.

Y/n: Tamam

Shoto: O zaman ben gidiyorum görüşürüz

Y/n: Görüşürüz Shoto

              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tabi ki de Shoto'yu dinlemedim ve hastanede biraz dolaşmaya çıkacaktım.

Tam çıkacakken önümde biri belirdi. Bu kişi Hawks'dı.

Hawks: Eraser head ile birlikte hastaneye kaldırıldığınızı duydum ve geldim.

Hawks la önceden tanışıyorduk ve yakın arkadaşlardık.

*3 yıl önce*
Y/n'nin ağzından

dabi x reader (enemys to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin