•●12●•

31 9 1
                                    


Pars gözlerini açtı. Yüzü ıpısalaktı. Yine aynı odaydı ama bu kez başında Ulaş vardı.

ULAŞ : Günaydın uykucu.

PARS : Burnun ?

Kafası karıştı. Pars Ulaş ' ın burnunu kırmıştı.. Birden kalbi sızladı.
Açelya Ölmüştü.

ULAŞ : Ne saçmaliyorsun adamım ?
Ve bu arada iyi haber . Sen bayılınca Açelya'nın kalbi tekrar atmaya başladı şuan kalbinin neden durduğu üzerinde araştırma yapılıyor. Yoğun bakımda hala baygın ama durumu iyi.

Birden Pars Ulaş'ın boğazına yapıştı.

PARS : Bana yalan söyleme !! O öldü!! Kendi gözlerimle gördüm !!

ULAŞ : Kendine gel Pars kabus görüyordun!!

Pars Ulaş ' i bıraktı kabus mu görmüştü . Yani hepsi rüya mıydı? Yani Açelya yaşıyor muydu ?
Ama hepsini gerçekten yaşamış gibi hissediyordu. Birden odadan fırlayıp yoğun bakıma ünitesinin önüne geldi. Camdan içeriye baktı. Işte ordaydı . Makineleri bağlı yatıyordu. Pars'ın gözleri doldu bu rüya Pars'ın canını çok yakmıştı. Içeriye tam girecekti ki hemşirenin uyarıcı sesiyle karşılaştı.

HEMSIRE: Beyefendi içeriye girmek yasak !

PARS : Pardon anlayamadım .

Dedi ve tehlikeli bakışlarını hemşireye gönderdi. Hemimsire Şimdi daha deminki kadar kendin emin durmuyordu. Belli ki Pars'dan korkmuştu.

HEMSIRE : Beyefendi beni dinlemezseniz güvenliği çağırmak zorunda kalıcam.
Içeriye girmek yasak. .

Dedi ve arkasını dönüp hızlı adımlarla koridorda kayboldu.

ÇAĞLAR : Hemşireyi duydun abicim.

Pars arkasına döndü .

PARS : Ahah Bir sen eksiktin.

Pars, Çağlar'a yaklaşıtı. Çok kötü görünüyordu. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Gerçi kendiside ondan farksız değildi.

ÇAĞLAR : Hâlâ burada olman şaşırtıcı.

Dedi ve Pars'a iyice yaklaşıtı.

Çağlar Pars'ı gördüğüne şaşırmıştı . Kendisi Açelya'nın kalbinin durduğunu duyunca bayılmıştı. Ve şimdi kendine gelebilmeşti. Abisi iyi görünmüyordu .
Nasıl bu hale gelmişti?
Ve neden hâlâ buradayıdı?
Aradaki mesafeyi iyice kappatı Çağlar.

ÇAĞLAR : Bence artık gitmelisin. Hem seni ne burada tutuyor ?
Ve sevgili abicim bence toplum arasında bulunman senin için uygun değil gibi ne dersin . Ah bide polis varmış.

Dedi ve eliyle polisleri gösterdi. Pars'ın Mavi gözleri siyahlaştı. Sinirden çenesini sıktı. Demekki Çağlar herşeyi biliyordu. Ve üstüne üstlük Pars'ı tehdit ediyordu.

PARS : Napmaya çalışıyorsun sevgili kardeşim ?

ÇAĞLAR : Bence herşey gayet açık ne dersin .

PARS : Şimdi gidicem ama bunu senin yanına bırakmayacağımi çok iyi biliyorsun sevgili kardeşim.

ÇAĞLAR : Ah abicim ben biliyorum ama sende şunu bilmelisin ben artik eski Çağlar değilim .

Pars Küçümseyici bir kahkaha attı.

PARS : Ben öyle düşünmüyorum.

Dedi ve arkasına dönüp son kez Açelya'ya bakıp hastahenden çıktı.
Çağlar derin bir nefes aldı. Abisi yanındayken herkesin tersine, daha temkinli ve daha sert davranması gerekiyordu. Ve bu kesinlikle yorucu bir durumdu...

Pars arabasına atladı. Son sürat ilerliyordu ama nereye gidecegini bilmiyordu. Birden aklına Çağlar'ın biricik sevgilisi Berran geldi.
Ve Berran'ın evine doğru yol almaya başladı. Evin önüne gelip arabadan indi. Ve zilli çaldı. Berran kapıyı açtı. şaşırmıştı ama bu şaşkınlığın içinde mumniyet de vardı.

BERRAN : O Pars bey sizi hangi rüzgar attı ?

PARS : Beni içeriye davet etmicek misin ?

Berran ufak bir kahkaha attıp. Pars'ın geçmesi için kenara çekildi.
Pars koltuğun birine oturdu. Berran'da karşısındaki koltuğa oturdu. Berran Pars'ın gelmesinden memnundu ama neden geldiğini merak ediyordu.

PARS : Senin evde YANLIZ görmek şaşırtıcı.

Yanlız kelimesini vurgulayarak söylemişti.

BERRAN : Evet . Erkek arkadaşımı aradım ama cevap vermiyor.

Dedi yalandan üzgün bir ses tonuyla.

PARS : Bir erkek arkaşın olduğunu bilmiyordum.

Hafiften gücenmiş gibi yaparak.

BERRAN : Var ama bu durum bu şekilde devam edicegini sanmıyorum.

PARS : Hm ... Yani sevgilini bir kızın eline mi bırakacaksın ?

Birden Berran doğruldu.
Tam birşey dicektiki Pars onu susturdu.

PARS : Pes mi edeceksin Berran ?

BERRAN : Tabikide Hayır !!
Hem Çağlar beni bırakmaz !!

PARS : Demekki sevgilinin adı Çağlar. Şu kaybolan kızın adı neydi ? Ah her neyse onun yanında ayrılmayan Çağlar.

Dedi ve Pars oturduğu yerden kalktı ve Berran'a yaklaştı. Burun burunaydilar. Berran'ın gözleri Pars'ın dudaklarına kayıyordu. Buna engel olamıyordu .

BERRAN: Sana dedim Çağlar beni birde Açelya için bırakmaz!

PARS: Madem öyle . Seni Açelya kaydolduğundan beri kaç kere aradı veya ziyarete geldi ?

Birden Berran ayağa fırladı.

BERRAN : Saçmalama! O beni seviyor tamam mı?!?

PARS : Neden kendinin emin olmadığın birşeye beni inandırmaya çalışıyorsun ?

BERRAN : Hayır Çağlar beni herkesden ve herşeyden çok seviyor Tamam mı ?
Hem sen daha Çağlar'ın nasıl biri olduğunu bile bilmiyorsun !

Pars kahkaha atmaya başladı. Doğru Berran Pars'ın Çağlar'ın abisi olduğunu bilmiyordu

BERRAN : Komik olan ne ?

PARS : Hiç ama emin olduğum şey şu
canım benim Evet bekli Çağlar seni seviyorDU.
Ama sanırım artık böyle hissetmiyor gibi ne dersin ?

Dedi ve kapıya yöneldi.

PARS : Onu kaybediyorsun BERRAN..
Belki de çoktan kaybetmişsindir bile.

Evden çıktı . Tam arabasına binicektiki Berran bağırmaya başladı.

BERRAN: Pars!!
Şunu iyi bilmelisin ben asla kaybetmem!

PARS : Işin garip tarafı rakibinde aynısını söylüyor. Iki yenilmezin savaşı .
Bakalım kim kazanacak.

Dedi ve arabasına atladı.
işte artık Berran Çağlar'ı kaybetmemek için elinden geleni yapacaktı...

↭ AÇELYA ↭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin