Arc o Górze Natagumo

8 1 0
                                    

A więc..
mamy tam rozwinięte łącznie eee 10 wątków
- past Zenitsu i ukazanie jego talentu,
- tak naprawdę mądrość Inosuke,
- GIYUU
- SHINOBU
- relacje tej dwójki powyżej
- KANAO
- TANIEC BOGA OGNIA
- DEMON BLOOD ART NEZUKO (demoniczna sztuka krwi)
- RUI I JEGO PAST JAK I JEGO CHĘĆ DO STWORZENIA RODZINY IDEALNEJ

zaczynam od samej postaci Ruiego

a wiec był on baaardzo chory i kochał swoich rodziców. Raz przyszedł sobie Muzan i zaoferował pomoc, Rui miał zdobyć sile i nie był by chory, lecz musiał się żywic ludźmi. W końcu kochający rodzice Ruiego chcieli go zabić..(tak naprawdę to tata bo mama miała nie miała do tego serca) Niestety nie udało im się to i nie uszli z życiem. Rui potrzebował nowej rodziny, osadził się na Górze Natagumo i miał sobie wszystkich, lecz nie był zadowolony. STRASZNIE mi się podoba zamysł tego że Rui swoją krwią może zmieniać wygląd innych. 😍 i się wydarł na Matkę albo Siostrę żeby się nie przemieniała. Traktował ich wszystkich jak gówno i wszyscy się go bali, zamiast się nim opiekować. Ruiego to wkurzało. Rui podczas walki z Tanjiro (potem oberwania mieczem od Giyuu) przypomniał sobie że jego mama.. ta która go tak kochała gdy byl chorobliwy.. zanim zmarła mówiła coś do niego. Mówiła że go kocha.. że mu wybacza i że to ok. Rui dopiero teraz, po tym całym czasie zrozumiał co mówiła. Zrozumiał że to co mówiła to nie byl zwykły mamrot a wartościowe rzeczy. (nie zauważył tego bo był w Amoku po zabiciu rodziców) Rui zdobył tak wiele, tak wiele poświecił, tak długo próbował osiągnąć to czego na końcu i tak nie zdołał osiągnąć po to by tak żałośnie umrzeć. Giyuu go chujowo potraktował stając na nim. Tanjiro okazał mu szacunek i prosił by z niego zszedł. To było piękne. Tak zmarnowany potencjał. BOŻE AAAAAA TAK DOBRZE ZMARNOWANY POTENCJAŁ 😍🥰🥰😍🥰😘😍🥰🥰😘🥰😍. Jest jeszcze kwestia tego że po jego śmierci zobaczył swoich rodziców i powiedzieli mu że go kochają i że pójdą z nim nawet do piekła.

Poznajemy Shinobu podczas walki z Siostą demonem. Dowiadujemy się że Shinobu nie potrafi przeciąć głowy Demona. Używa ona trucizny. Chciała torturować tego demona bo wierzy ona w pokój między ludźmi a demonami ale demony tego nie potrafią zrozumieć i zaakceptować (nie rozumiem tego wsm)

jej siostra została zabita przez Demona, Kanae (siostra Shinobu) mówiła Shinobu by ta nie przestawała się uśmiechać co ta tak zapalenie robi.

Poznajemy Kanao 😊
Zenitsu i kawałek z jego przeszłości jest ukazany a nawet jego umiejętności jak się postara

Jest ukazana mądrość Inosuke jako że jego technika jest tak dobrze przemyślana i jest dobra w Terenie. Podoba mi się to że do końca nie jesteśmy pewni czy Inosuke wyrzucił Tanjiro w powietrze bo wiedział że tam jest Demon czy dla tego że chciał zaimponować Tanjiro.

Przechodzę do tego co się działo z Matką Demonem. (trochę Tanjiro pov:) Tanjiro był w powietrzu i poczuł demona (BOŻE ALE MI SIĘ PODOBA POMYSŁ TEGO LECENIA Z GÓRY NA DEMONA O BOŻE AAAAAAA), na początku chciał zabić Matkę Demona jakoś normalnie. muszę się teraz cofnąć trochę przed tym jak Matka Demon zobaczyła Tanjiro: (Mama demon Pov:)
Nie wiedziała co robić. Jej ataki nic nie dawały, bała się Ruiego. Gdy zobaczyła Tanjiro była zła i się bała... Ale wtedy zrozumiała że ma szanse.. szanse by być wolna, nareszcie wolna. (tu się spotykamy zaś z Tanjiro Pov:)
Zobaczył że jej reakcja się zmieniła. Wyciągnęła do niego ręce i opuściła pajęczyny. Tanjiro natychmiast zmienił Atak na Oddech wody: Technikę 5: Wyczekiwany deszcz po suszy (KANTEN NO CHU) i odciął jej głowę bez żadnego bólu. PIĘKNA SCENA PŁAKAŁAM NA NIEJ I TERAZ CHCE MI SIĘ PŁAKAĆ JAK TO ANALIZUJE
wyślę ci pięknego Edita z tej sceny.

DOCHODZIMY DO KOŃCA jeszcze tylko jeden punkt

Porównanie Giyuu i Shinobu:
Jak już wcześniej pisałam Shinobu nie potrafi przeciąć głowy demona, używa Trucizny, ale jest bardzo szybka i zwinna, za to Giyuu jest silniejszy od niej lecz o wiele wolniejszy (Shinobu nawet kpi z niego że może pomarzyć o prześcignięciu jej) ale potrafił ją złapać tak by nie miała jak się ruszyć (choć ona miała nóż w bucie wiec no, jej imię Shinobu znaczy Ninja 😻). Ale Giyuu również stworzył swoją własną SILNĄ technikę do oddychania Wody. 🤷‍♀️ jest silniejszy od niej ale ona ma zwinność i przebiegłość. UWIELBIAM TO MAŁE PORÓWNANIE KTÓRE ŁATWO PRZEOCZYĆ

AAAAAA TO BYŁO SUPER DO OGALADANIA (3 razy) I ANALIZOWANIA
mam nadzieje że nie przynudzałam i że to ma sens 😘

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 17, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rozkminy o Demon Slayer Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz