kuroo letter to kenma

7 0 0
                                    

𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊,

𝙼𝚢 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 , 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐, 𝚋𝚛𝚒𝚕𝚕𝚒𝚊𝚗𝚝, 𝚔𝚎𝚗𝚖𝚊 

𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚒𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝙸, 𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 . 𝙰𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸, 𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢. 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞, 𝚒𝚝 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚜 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘𝚘.

𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚘 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚎.
𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚊 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚛𝚘𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞. 𝙸  𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚘𝚍𝚋𝚢𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚢𝚎𝚝. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚊 𝚖𝚒𝚕𝚕𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚕𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚐𝚘𝚘𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚋𝚢 𝚏𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚛𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝙸'𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚝. 𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎. 𝙷𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜. 𝚆𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚍𝚛𝚊𝚠𝚗 𝚔𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚙𝚛𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝. 𝚂𝚘 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙸'𝚖 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎. 𝙶𝚘𝚍 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝙸 𝚊𝚖? 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗. 𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚞𝚋𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚕𝚞𝚝𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍'𝚟𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛. 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊, 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗, 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚎𝚊𝚜𝚒𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚍𝚊𝚢 𝙸 𝚊𝚖 𝚐𝚛𝚊𝚝𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚌𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚞𝚜 𝚜𝚘𝚞𝚕𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚌𝚊𝚗 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚋𝚒𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚍𝚛𝚊𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚜𝚊𝚍, 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢, 𝚘𝚛 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍. 𝚂𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚗, 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝚃𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢, 𝚛𝚞𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚗𝚢, 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚒𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎.
𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎, 𝚎𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞.
𝙻𝚊𝚜𝚝𝚕𝚢, 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚎𝚗𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞
𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚎, 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏. 𝚂𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞, 𝙸 𝚠𝚛𝚘𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚡 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚝. 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢, 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍𝚋𝚢𝚎, 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜. 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚌𝚛𝚎𝚍𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚕𝚖𝚊𝚝𝚎, 𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐

𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾
𝓕𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼
_𝓴𝓾𝓻𝓸𝓸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kuroo letter to kenma ( the galaxy is endless) Where stories live. Discover now