| • ARCTURUS YILDIZ TOHUMLARI

19 2 0
                                    

ARCTURUS YILDIZ TOHUMLARI

Arkturus Yıldız tohumları, Arkturus'tan gelen ruhlardır.

Hem manevi hem de teknik olarak çok büyük miktarda bilgiye sahiptirler.

Çok mantıklı varlıklar olmalarına rağmen, basiret ve basiret gibi gizli psişik yeteneklere sahiptirler.

Arkturuslular 5. boyutlu varlıklardır ve birçoğu onlara şamanlar ve ruhsal şifacılar olarak atıfta bulunur.

Aynı zamanda doğal empatiklerdir, yani diğer insanların duygularıyla çok uyumludurlar.

Arcturus Yıldız Tohumları Nereden Geliyor?

Arkturus Yıldız tohumları, Çoban takımyıldızındaki bir yıldız sistemi olan Arcturus'tan gelir.

Arcturus, Bootes'teki en parlak yıldızdır ve Dünya'dan yaklaşık 36 ışıkyılı uzaklıktadır, bu nedenle belirli günlerde gün batımından hemen önce çıplak gözle görebiliriz.

Arkturusluların Arkturus'un yörüngesinde dönen mavi bir gezegen olan Arcture adlı bir gezegende yaşadıkları söylenir. Atmosferi ve düşük radyasyon seviyesi nedeniyle Arcture'da yaşamayı seçtiler.

Arcturus Yıldız Tohumlarının Misyonu Ve Amacı Nedir?

Tıpkı diğer tüm Yıldız Tohumları gibi, Arkturus'un misyonu ve amacı, enerjilerimizi iyileştirmekle birlikte bilincimizi ve farkındalığımızı ruhsal olarak yükseltmektir.

Arkturuslular tüm canlı varlıkların birliğine inanırlar ve gezegenimizle enerjik olarak bağlantı kurmak isterler.

Hepimizin ruhsal olarak gelişmemiz için birbirimizle enerjisel olarak bağlantı kurmamız gerektiğine inanıyorlar.

Arcturus Yıldız Tohumlarının Özellikleri

1. Gece Gökyüzüne Çizilmiş

Arkturus Yıldız Tohumları gece gökyüzüne doğru çekilme eğilimindedir.

Takımyıldızlara bakmayı ve farklı galaksileri incelemeyi severler çünkü bu onlara Arkturus'taki ana dünyalarını hatırlatır.

Gökyüzüne daha iyi bakmanızı sağlayacak bir teleskop veya dürbününüz olabilir.

Astronomiye çok ilgi duyuyor olabilirsiniz ve konuyla ilgili programları izlemeyi seviyorsunuz.

2. Eski Uygarlıklara Çekildi

Arkturuslular Mısır, Mayalar, Aztekler, İnkalar ve Yerli Amerikalılar gibi eski uygarlıklara çekilme eğilimindedir.

Bu medeniyetlerle bir bağ hissediyorlar ve onlardan bir şeyler öğrenmek istiyorlar.

Spiritüel uygulamaları ve varlıklarını çevreleyen gizemleri nedeniyle eski kültürlere çok ilgi duyabilirsiniz.

3. Doğal Lider

Arkturuslular doğal liderlerdir.

YILDIZ TOHUMLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin