Eveeet bu bölümü yazmaya gece 1 de başlıyorum hadi hayırlısı.
*Şimdiki zaman*
Y/n'nin ağzındanKeigo'nun yaptığı teklif sayesinde artık hergün antrenman yapıyordum. Bu antrenmanlar genelde çok enerji harcamama rağmen ayakta kalmaya çalışmakla ilgili oluyordu.
Bana hiç acımıyordu bu yüzden yakında tüyü bitecek diye endişelenmeye başlamıştım.
Antrenmandan çıktığım bir gün telefonumu bilinmeyen bir numara aradı.
Y/n: Evet?
??: Benim Shoto
Y/n: As naber, neden aradın bakalım?
Küçüklüğümüzde Shoto beni Fuyumi'den ayırmaz ve ablası gibi görürdü ve abla diye seslenirdi ama uzun süreden sonra eskisi gibi yakın olacağımızı zannetmiyordum sadece umuyordum. Bu yüzden de eskiden konuştuğumuz gibi konuşmuştum.
Shoto: İyiyim, sadece eğer buralardaysan iki dakika UA'nin önüne gelir misin seninle bir şey konuşmak istiyorum.
Y/n: Olur shoto geliyorum hemen.
Bunu üzerine telefonu kapattık ve okula doğru gitmeye başladım. Ne olmuştu acaba iyice meraklanmıştım. Okulun önüne geldiğimde beni orada bekliyordu.
Y/n: Geldim Shoto ne oldu merak ettim iyice.
Shoto: Aslında senden bir şey isteyecektim.
Y/n: Tabi söyle.
Shoto: Yakında spor festivali olacak ve senin de beni izlemen beni çok mutlu eder abla
AAAAAA BANA TEKRARDAN ABLA DEMİŞTİ. DEMEK Kİ BENİ HALA ÖYLE GÖRÜYORDU. AŞIRI MUTLUYDUM.
Y/n: Tabi ki kardeşi ister de ablası üzer mi
Sonrasında ise ayrıldık
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonraki gün Dabi ile buluşmak için sözleşmiştik. Sokakta buluşup sonrasında nereye gideceğimize karar verecektik ve aynı zamanda şu hastane olayını da konuşacaktık.
Elimi sallayarak ona doğru koştum.
Y/n: Ben geldim
Dabi : Güzelim neden hep geç kalıyorsun
Y/n: Dabi daha buluşma saatimize 10 dakika var, sen ne kadardır beni bekliyorsun?
Dabi: Bekle buluşma saati 16.15 değil miydi?
Y/n: Hayır 17.15 di
Telefonumu açıp ona mesajları gösterdim. Ne kadar salak olduğunu fark edince eliyle kafasına vurdu.
Dabi: Olsun ben senin için bir ömür beklerim güzelim.
Onun bu sözüyle tüm yüzüm kızarmıştı. O da bundan memnun bir şekilde bana sırıtıyordu.
Dabi: Madem sonunda buluştuk, bana şu hastane olayını anlatman lazım artık.
Ona gerçekten kahraman olduğumu söylemek istemiyordum. Hem şu an Keigo ile birlikte çalışıyordum da böylece daha iyi bir kahraman olabilirdim. Daha iyi bir kahraman olunca da ona anlatırdım.
Y/n: Dabi merak etme önemli bir şey değildi. Hem yakında detayları ile anlatacağım.
Dabi cevabımdan pek memnun görünmüyordu ama her zaman bana alan tanıyan biri olmuştu bu yüzden de anlayışla karşılamaya çalışacaktı.
Dabi: Yani sen istemiyorsan bir şey diyemem ama umarım yakın zamanda anlatırsın.
Böylece bu konu da kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dabi x reader (enemys to lovers)
FanfictionEveet Dabi ile karışık bir ilişkinin olduğu bu garip hikayeye hoşgeldin