♡︎4♡︎

532 42 18
                                    


꧁♡︎ ♡︎♡︎꧂

Chan másnap reggel a buszmegállóban majd kiugrott a bőréből. Most fogja odaadni Jeonginnak a meghívót a szülinapjára. Bár rajta kívül sokan lesznek még ott, mégis annak örülne a legjobban, ha Innie is eljönne.

A távolban már lehetett látni a megállóhoz siető alakját. Chan úgy érezte menten elájul az izgalomtól. Amikor odaért mosolyogva intett az idősebb felé és odament hozzá.

-Jó reggelt Chan!-mosolygott rá. Remélni tudta, hogy nem látszik rajta hogy reggel még sírt.

-Szia Innie! Mi újság? Lesz ma angol órád?

-Nem.

-Hyunjin mondta, hogy nem megy neked. Segítsek?

-Hyung, nem akarok plusz terhet a válladra! Sokat kell tanulnod!

-Már nem!-mosolyodott el győztesen.

-Sikerült rávenned a szüleid?

-Igen, úgyhogy jövőre érettségizek!

-Örülök hogy sikerült végre!-mosolyodott el halványan.

-Visszatérve az angolra, szeretnéd akkor, hogy segítsek?

-Ezen a héten még ne, más tantárgyakból írok. Szerintem a jövő hét végén lesz jó.

-Az viszont nekem nem lesz jó!-vakarta meg a fejét. -Apropó! Már majdnem elfelejtettem!-nyújtotta felé a borítékot.

Óvatosan kinyitotta és belenézett a tartalmába.

-Tényleg, jövő héten már a szülinapod lesz!-jutott az eszébe hirtelen.-De engem miért hívsz meg?

-Mert barátok vagyunk! Vagy rosszul tudom?

-Nem, csak egy kicsit meglepett!

Amíg eltette a táskájába a meghívót Chan gyorsan írt Hyunjinnak, hogy foglaljon le egy hármas ülést nekik.

Pár perc múlva meg is érkezett a busz, Chan pedig a kezét megfogva húzta Hyunjin felé. Jeongin meglepődve követte, nem tudta hova húzza az idősebb, de amint észrevette kihez mennek rögtön elpirult.

-Sziasztok!-ült az ablak mellé Jinnie. Jeongint középre ültették, így mindketten közel lehettek hozzá.

Gyorsan üdvözölte Chant, majd Innie arcára is adott egy apró puszit. Tettére a kisebb majdnem elájult, szíve pedig túlcsordult a szeretettől.

-Itt vannak a meghívók!-nyújtott át néhány darabot Hyunjinnek.

-Pár osztálytársamat is meghívok a bulira.-magyarázta Jinnie Jeonginnek.

-Biztos többen fognak jönni, mintahány meghívót kiosztottunk!-sóhajtott gondterhelten.

-Abban én is biztos vagyok! Kell neked ilyen jóképűnek kinézned! Az összes csaj az én pasimra vadászik!-húzta fel az orrát Hyunjin.

-Tudod jól, hogy nem érdekel más, csak te!-simította meg a karját. Legszívesebben többes számba mondta volna, de nem merte Jeongin jelenlétében megkockáztatni.

Boyfriends ♡︎chanhyunin♡︎✔Where stories live. Discover now