Hi! Mera naam Zarnia Sultan hai or ajj mera University ka phla din. I am doing bachelors in BAF (Banking, Accounting and finance). Kun? Waja nhii pata bs dil kr raha tha or ab jab yahan ajj class may bethi hoon tu dil kr raha Kuch or krloon.
I belong to middle class family. Eik chota bhai hai jo olevels may hai abhi or mama baba hoty bs. Usky ilwa zindagi may Kuch khass hai nhii or na kabhi ksi ko khass banaya hai. Kuch dost hai school ky jinseh mil layti lkin zyda dosti par yakeen nhii mujy.
------------------------------------------------------------
Asalamoalikum! Mera naam Haider kamal hai. Apne School ka topper or board exams may highest number lay kr scholarship par university may admission hoa hai. Or ab agy bhi top krna hai.
Ghar par meri mama hotein bs. Baba ki death hogai hoi hai or zindagi ab sirf parhai krni hai taky apni mama ky liye sab Kuch kr sakoon. Usky ilwa dosti? Zyda dost nhii hain mere bs eik bachpan ka dost hai jo dil may rehta hai mere. Usky mutabiq kitabi keera hai muj meh!
------------------------------------------------------------
Yeh jisneh Haider sultan ko kitabi keera bola hai na yeh may hoon! Iska bestfrand! Naam hai Sarmad Khan. Khan sirf naam se hoon bs. Or haan thora bht shkl se warna family puri lahori hai meri.
Kiya? Admission kese hoa? Are yar yeh Haider neh bola usneh Gc jana hai tu may usky sath agya, zyda tension nhii layte ese mamloon may. Baki tu iklota beta hoon apne ammi abu ka. Or unky bd dost hain meri zindagi may. Har koi dost hai mera, zyda tar larkiyan.
------------------------------------------------------------
Hey...Me? I am Abia Ahmad. Yahan log kafi ajeeb hain lkin koi nhii hojaega sab. Maine yahan Admission sirf apne parents ky kehne par liya warna mujy tu sirf abroad jana hai.
2 chotay bhai or eik choti behan hai meri. Vo log gujrawala rehty hain mama baba ky sath or may yahan apni phuhphoo ky sath. She is nice and sweet par kabhi kabhi larai hojati. Usky ilwa dost? Haan kyn nhii? Achy dostun ky liye tu jaan bhi hazir hai.
------------------------------------------------------------
Me? ....You want me to give introduction? Mujy introduction ki zarort nhii hai bs naam hi kafi hai mera Iqra Jamal.
What? Dosti? .....Haan ofc I love people. I want to be friends with everyone. I am a nice person. Friendship are fun.
Okay so I am starting a new story! Hope you all like it! Please vote and comment!♡♡♡♡
YOU ARE READING
دوست
RandomA college friendship is more than laughters and fun. It's about people who stand with you or people stab you. This story revoles around a college friendship which was never meant to happen. Ab you decide ky yeh dosti honi bhi chahiye thi ya nhii?