Eve geldiğimizde Nue çoktan yatmıştı ama eminim uyumamıştı. Onu unutmam üzmüş olmalı.
"Tenshi ben yatıyom sende uyumadan önce Nue'nin gönlünü alsan iyi olacak. Çekilmiyo bunun tribi" dedi ve odasına girdi. Haklıydı Nue'nin odasına gitmet için ayağa kalktım ve Nue'nin odasına girdim.
Araya girip evin yapısından bahsedicem. Ev direk oturma odası ve mutfağa açılıyo. Oturma odasıyla mutfak birleşik. Eve girdikten sonra sağda kolidor var. O kolidorun sağındaki ilk kapı Nue'nin odası. Hemen yanında ki kapıda Jinko ve Tenshi'nin odası. O odaların karşısındaki kapı banyoya açılıyo. Kolidorun sonunda da anneleri yurtdışından geldiğinde kullandığı odası var.
Nue, yorganı başına kadar çekmişti. Kapı kapatmadan seslendim.
"Nue uyuyor musun?"
"Ne var?" kapıyı kapatıp yorganı üstünden biraz araladım ve başucuna oturdum.
"Kızgın mısın bana?"
"Beni unuttuğun için mi?" Cevap vermedim. Üzgündü. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Uzun bi sesizlik oluşmuştu. 1, 2 dk sonra sessizliği bozan Nue olmuştu. Arkasını dönüp yatakta oturur pozisyona geçmişti.
"Beni nasıl unutursun ya?! Beni! Beni! Nue'ni." Dedi bana doğru yaklaşarak. Alaycı bir şekilde söylemişti. Komiğime gittiği için kahkaha attım. Benimle beraber Nue de kahkaha attı. İkimiz de sustuğumuzda Nue başını dizime koydu. Elimi saçlarına götürüp okşadım.
"Üzgünüm, ergen gibi tepki verdim. Sadece
Jinko'nun, sürekli seni üste tutup beni azarlamasına sinirlenmiştim.""Özür dilerim. Herkese yük oluyorum"
"Özür dileme. Kimseye yük olduğun falan yok." Dedi Nue, dediğim şeyin hemen arkasından. Yine aramızda sessizlik oluştu. Sonra Nue başını bana doğru çevirdi.
"Yarın motorumu tamirden alacağım. Gezdireyim mi seni?"
"Olur."
————
Nue ile yarım saattir dışardaydık. Şimdi ise bi sahil kenarında oturmuş Nue'nin gelmesini bekliyordum. Yiyecek birşeyler almaya markete gitmişti. Denizi hatırlıyordum. Dalga sesini. Babam aklıma geliyordu. Ben daha 2 yaşındayken ölmüştü. O yüzden onunla pek anımız yoktu ama sanki hatırlıyor gibiyim. Tam burada elimi tutmuş yürüyorduk.
Bir motor sesi duyduğum da Nue'nin geldiğini anladım ve sesin geldiği yöne döndüm. Onunla beraber bi motor daha geliyordu. İki motorda durduğunda Nue motordan inip yanıma oturdu. Ardından elindeki poşetten üstünde pipet olan dikdörtgen bi kutu çıkarıp bana uzattı. Kutuyu elime alırken sordum,
"Bu ne?"
"Lan en sevdiğin içicek nasıl unutursun." sevdiğim içecek? Neyi seviyordum ki be- haaa! Doğruya çikolatalı süt.
"hatırladım. Çikolatalı süt." Süt kutusunun üstündeki pipeti paketinden çıkardım. Bekle bunu ne yapmama gerekiyordu?
"Nue, yardım et"
"Ne oldu?"
"Bu pipeti ne yapıcaktım?" Nue, gülerek süt kutusuyla pipeti elimden aldı. Pipeti kutunun ortasında ki yuvarlağa geçirdi. Sonra kutuyu bana uzattı. Sonra arkasında onumla beraber gelen kişileri gösterdi.
"Tenshi, Onları hatırlıyorcmusun?" Ağzım pipette başımı iki yana salladım.
"Bekle, Tenshi mi? O Senin kardeşin mi?" Diye sordu sarı saçlı, yüzü yara bantlarıyla kaplı çocuk.
"Neden bu kadar şaşırdın Takemicchi? Geçen gün tanıştırmıştım zaten sizi."
"Hah! Doğru unutmuşum." Dedi Takemicchi ama yüzünde endişeli bi ifade vardı.
"İkinci Tenshimichi'miz" diye güldü diğer yanında ki çocuk.
"Matsuno Chifuyu. Nue'nin çetede ki bölüğünün 2. Lideriyim." diye elini uzattı Takemicchi'nin yanındaki çocuk. Uzattığı elini sıktığımda hatırlamıştım. 3 gün önce abim evden gittikten hemen sonra bizim eve gelmişlerdi. Elini sıktıktan sonra ağzımdaki süt kutusunun pipetini çıkarıp konuştum,
"Hatırladım! Bizin eve gelmiştiniz."
Yarım saat daha sahilde oturup konuştuktuk. Chifuyu Nue'yi övüyordu. Adamları nasıl dövdüğünden bahsediyordu. Dışarıda fazlasıyla kaldığım için uykum gelmeye başlamıştı. Başımı Nue'nin omzuna koyup süt kutusunun pipetini ağzımdan çıkarmadan konuştum,
"Uykum geldi"
"Taman eve gidelim o zaman" diyip ayağa kalktı ve benimde kalkmam için elini uzattı. Elini tutup kalktığımda elimdeki sut kutusunu fark etmişti.
"Yarım saattir bitiremedin mi onu?"
"Gelmiyo ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒕𝒊𝒅𝒐𝒕𝒆//ℳ𝒾𝓉𝓈𝓊𝓎𝒶 𝒯𝒶𝓀𝒶𝓈𝒽𝒾
Fanfic16 yaşında bir genç kız, bununduğu boş çocuk parkında oturduğu salıncakta tam uykuya dalacakken önünde beliren 4 yaşındaki kızın elinden tutup takip eder. Başlangıç: 18 nisan 2022 Bitiş: 23 nisan 2022 Düzenleme: 18 şubat 2023