Życie Anakina

23 0 0
                                    

Miasto gdzie mieszka anakin zostało zaatakowane przez szturmowców w między czasie obi wan kenobi poszukuje części do swojego statku przylatuje do miasta anakina i niszczy szturmowców anakin pyta obi wana czy jedi są niesmiertelni obi wan odpowiada że nie ale chciałby żeby tak było. Nowe części obi wan może dostać tylko pod warunkiem wygrania wyścigu anakin go wygrywa i okazuje się że jest jedi obi wan zabiera go do rady jedi rada początkowo nie ch e się zgodzić na trening młodego Skywalkera ale koniec końców się zgadza. Kilka lat później.
Anakin jako już osoba wyszkolona  tworzy sobie miecz świetlny i zostaje prawdziwym jedi. Rada podejrzewa palpatina o to że jest lordem sithow.
Palpatine wyznaje anakinowi że jest lordem sithow i proponuję anakinowi przejście na ciemną stronę mocy anakin się nie zgadza i walczy z palpatinem nie stety przegrywa i zostaje bez ręki w między czasie przybiega obi wan i pokonuje imperatora. Anakin dostaje robityczną rękę i bierze ślub z swoją sympatią Padme.
Hrabia dooku kręci się w okolicy starego domu anakina anakin leci tam chociaż rada się nie zgadza walczy  z dooku dooku ucieka anakin za nim leci dooku lądujw u palpatin anakina tam leci zabija dooku po walce palpatin wręcza mu czerwony miecz świetlny anakin znowu odmawia i odlatuje bez radny i mówi o wszystkim swojemu mistrzowi. obi wan leci do palpatin po tym co powiedział mu anakin obi wan leci do palpatin ale go tam nie ma jest tylko głową dooku anakin ma przewalone w radzie za to że nic nikomu nie powiedział że tam leci idzie do padmę zali się jej i nagle anakin ma pomysł...
Pomysłem anakina było powiadomienie o wszystkim teraz rady by podbudować swoje stanowisko w radzie powiedział że idzie znaleść kenobiego
Gdy go Znalazł go zaczynają się kłucić.



Jakiś czas później
Anakin widzi się z palpatinem mówi że ma dość jedi palpatin proponuje anakinowi czerwony miecz anakin po chwili zastanowienia  zgadza się  i jest darthem Vaderem ale na czerwony miecz ma sobie  ,,Zasłóżyć'' czyli zabić obi wana.
Anakin leci na mustafar a oni wan i padmę lecą za nim padme odwraca się przeciwko anakinowi anakin ja dusi w tedy przybiega kenobi i zaczyna walczyć z anakinem.
-obi wan-nie musisz tego robić
-anakin-nie nawidze cie
-obi wan-a więc musimy walczyć
Anakin chce zadać ostatni cios obi wanowi ale obi wan rościna go w pół anakin zostaje spalony...
Palpatin odnajduje anakina i tworzy mu zbroje a anakin staje się darthem Vaderem. Kilka lat puźniej okazuje się że vader miał dzieci luka i leie zostają oni jedi a konkretniej luke a leia musi dokończyć swoje szkolenie luke poznaje obi wana który jest dla niego mentorem mówi że jego tata został zabity przez Vadera. Luke niszczy gwiazdę śmierci ale powstaje 2 gwiazda. Kilka lat puźniej luke wkrada się na gwiazdę śmierci i walczy z Vaderem, vader odcina rękę lukowi.
-vader-pewnie nie wiesz co stało się z twoim ojcem
-luke-powiedział że go zabiłeś
-vader-nie... To ja jestem twoim ojcem
-luke-nie nie wierzę ci nie!
-vader-a teraz dołącz do mnie i wladajmy galaktyka razem, jak ojciec i syn...
-luke-nigdy
Luke skacze i upada na statek przyjaciół odlatują...

Luke przylatuje do jody i przechodzi szkolenie twierdzi że widział w Vaderze jasną stronę mocy.

Kilka lat puźniej
Luke przylatuje na gwiazdę śmierci i oddaje się w ręce Vadera vader zabiera luka do palpatina gdzie proponują lukowi ciemną stronę mocy luke się nie zgadza i walczy z ojcem po chwili przegrywania chowa się
-vader-nie chcesz być sithem może twoja siostra leia będzie chciała.
-luke- nigdy ci na to nie pozwolę
Walka trwa dalej
Luke jest tak zezłoszczony ze odcina rękę ojcu
-palpatin-dobrze a teraz zabij go i zajmij jego mjesce
-luke-nigdy bo ja jestem jedi jak mój tata kiedyś.
-palpatin-dobrze jedi, a więc cie zabije
Strzela do luka piorunami
-luke-tato proszę aaaa proszę...
Vader ratuje luka wrzucając palpatina do śluzy.
-vader-synu pomóż mi...
Luke mu pomaga i kładzie na podłodze
-vader-pomóż zdjąć mi te maskę
-luke-nie ja musze ci pomóż
-vader-już to zrobiłeś, powiedz lei że miałeś rację. Chcę umrzeć jako Anakin Skywalker
-luke-dobrze dziękuję tato
Kilka godzin puźniej luke pali ciało Vadera i widzi swojego ojca Anakina jako ducha mocy...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 19, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Życie Anakina Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz