-35-

3.5K 372 354
                                    

-yorumlar azaldi ben uzgun

"Seungmin?"

Felix kaşlarını çatmış bir Jeongine bir Seungmine bakıyordu. Hyunjinse tam tersi kahkahalara boğulmuştu. Gülmekten tek kelime edemiyordu. Seungmin yavaşça masaya yaklaştı. Jeongin fazlasıyla titriyordu. Düşüp bayılacağını düşündü.

"Şimdi sen o Seungmin misin yani?" Felix gözlerini kısıp Seungmini incelerken konuşmuştu. Hyunjin de Felixi incelerken hâlâ gülmeye devam ediyordu.

"Ay yok asıl o Jeongin bu! Ay!" Hyunjin karnını tutarak gülmeye devam ederken zoraki konuşmuştu. Felix, Hyunjine göz devirmiş ve Jeongine dönmüştü.

"Lan bir şey desenize!" Felix bağırarak söylediğinde Hyunjinin gülüşü şiddetlenmişti. Jeongin ve Seungmin gözlerini bile kırpmadan birbirlerine bakıyordu.

"Hey! Kendinize gelin amına koyayım noluyo!" Felix önlerinde el sallayarak yüksek sesle konuştuğunda Jeongin ona dönmüştü. O anda Felix, Jeonginin gözlerinin dolduğunu fark etmişti. Seungmin, Hyunjine baktığında gülerken yere sandalyeden düştüğünü gördü ve göz devirdi. Derin bir nefes aldı ve Hyunjinin yanındaki sandalyeye oturdu. Hyunjin nefes nefese Seungmine baktı ve yerden kalkıp sandalyesine oturdu. O sırada ayakta olduğunu yeni fark eden Felix ve Jeongin ikilisi de yerlerine oturdu. Seungmin sürekli gözlerini kaçırıyor Hyunjine bakıyordu. Hyunjin gülmemek için dudaklarını birbiribe bastırmış durduğu için arada tuhaf sesler çıkartıyordu. Kendine engel olamadığı açıktı.

"Hyunjin yeter!" Felix karşı sandalyesinde oturan Hyunjine doğru eğildi ve sinirle söyledi. Hyunjin masumca kafa salladı ve dudaklarını daha sıkı birbirine bastırmaya çalıştı.

"Demek 6. sınıfta benim yerime tercih ettiğin Seungmin bu" Felix alıngan bir tavırla Jeongine söylediğinde Jeongin hızlıca kafa sallamıştı. Seungmin buna gülümsemeden edememişti. Şu an ikisi de diyecek bir şey bulamıyordu.

"Demek uğruna çocuk dövüp sonra Seungmin için sattığın arkadaşın Felix" Hyunjin, Felixe bakarak söylediğinde Felix kaşlarını çattı.

"İyi insan lafının üstüne falan derler ama bu kadarına da pes yani!" Hyunjin tekrar gülmeye başlayarak söylediğinde Jeongin şaşkınca bakmaya başlamıştı.

"Hyunjin gülme artık sevgilim!" Felix, Hyunjine yaklaşıp fısıldayarak söylemişti. Hyunjin hemen kocaman gülümsemiş ve masanın üzerinden Felixe daha çok yaklaşmıştı. "Tamam sevgilim" Hyunjin alaycı bir tavırla göz kırpıp söylediğinde Felix göz devirip geri çekilmiş ve arkasına yaslanmıştı. Hyunjinin bu alaycı tavrı bir yandan onu sinir ediyor bir yandan hoşuna gidiyordu.

"Konuşmayı düşünmüyorsunuz herhalde o zaman ben konuşayım biraz" Hyunjin kollarını göğsünde birleştirip arkasına yaslandığında dikkatleri üzerine çekmişti.

"Bu Seungmin senin yüzünden hiç sevgili yapmadı. Hatta başka birinden bile hoşlanmadı amına koyayım!"

"Ciddi misin?! Bu gerizekalı da Seungmin yüzünden hiç başkasından hoşlanmadı!" Felix heyecanla Hyunjine katıldığında gülüşmeye başladılar. Seungmin ve Jeongin şaşkınca birbirine bakıyordu.

"Hyunjin sussan mı acaba" Seungmin, Hyunjinin koluna omuz atarken sessizce söylemişti.

"Ne ya! Yalan mı?!" Hyunjin göz devirip söylenmişti. Jeongin sessizce kıkırdamış ve dikkatini yine Seungmine vermişti.

"Felix" Jeongin, Felixe dönmüş ve diğerlerinin duymayacağı şekilde seslenmişti Felixe. O sırada dikkatle Hyunjini izleyen Felix hızlıca Jeongine dönmüştü. "Noldu?" Felix merakla sorduğunda Jeongin zoraki gülümsemişti. Nasıl diyeceğini bilmiyor gibiydi.

cat ears | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin