Snažiť sa stále dookola a dookola a nič za to nedostať si vypýta svoju daň.
Byť trpezlivá a čakať, že sa to zlepší, že niečo tomu človeku sa dá, čo by chcel, čo by si silou mocou želal, aj keď hovoríte, čo si želáte, napríklad materiálne veci, ktoré potom už aj tak nechcete, pretože v skutočnosti chcete niečo, čo sa len tak od ľudí nedá žiadať, pretože na to možno nestačí len jeden človek.
A osoba, ktorá žije v byte, kde je sama ako prst, čo ani naše prsty na rukách a nohách nie sú samé, keďže na každej ruke a nohe máme 5 prstov si môže želať korčule, telefón, zrkadlovku či svoj vlastný byt,.... to nestačí.
Pretože človek môže byť bohatý, mať všetko, čo vymyslí svet, lenže sú tu aj iné veci, iné potreby. Potreby, ktoré sú podstatou každej živej bytosti a to rodina, priatelia, partner alebo partnerka, spoločnosť, kde je 7 miliárd ľudí.Pretože byť zavretý v 60m štvorcových, nemať nikoho okolo seba alebo na sociálnych sieťach je ničivé zvnútra. Je ničivé dušu. keď ste mladí, hovoríte si, chcem žiť v byte, kde budem si pozývať kamarátov, chodiť do práce a budem si skrátene užívať život,... Nie vždy ide všetko podľa našich predstáv,...
Najhoršie je, keď tých kamarátov nie je veľa a nemajú čas, vtedy sa vraciate naspäť ku spomienkam, ako všetko bolo super, chodili do školy, mali super partiu ľudí, s ktorými ste sem tam niečo vystrojili, ako čas utekal a každý vekom buď stratil záujem alebo prišla hádka a vaše cesty sa rozišli, smútili, medzitým natrafili na prvú lásku, zvykli si jeden na druhého, nasťahovali sa do jedného bytu, opäť sa rozišli a prvé mesiace bez tej osoby smútili, pretože ste si zvykli na ich pozornosť a na pocit, že nie ste sami.
Začali si hľadať ďalšieho partnera, pretože samota a opustenosť vás začala rozožierať, medzitým spadnúť do frustrácie, potom deprivácie, potom depresie, pretože toľko pokusov a bezúspešne. Medzitým stále žijete v tom samom byte, s prácou, kde nie ste spokojní, lebo vždy sa nájde niečo, čo sa vám ako každému človeku niečo nemusí páčiť, či už samotná práca, kolektív, mzda, postupy, časový harmonogram,... A vy uviaznete vo svojom vnútri, prajete si nech je všetko lepšie, nech si nájdete človeka do budúcnosti, s ktorým chcete žiť a mať vlastnú rodinu, nech si nájdete prácu, do ktorej budete radi chodiť, nech si kúpite dom/byt, kde sa budete radi vraciať, kde na vás bude čakať rodina, kamarát, domáce zvieratko, hocikto, len aby ste neboli sami a necítili sa zbytočne, necítili sa depresívne a znechutene z celého života, necítil sa sám.
Pretože môžete hrať hry, chodiť do práce, jesť, starať sa o seba a o domácnosť, ale keď sa nájde čo i len minúta času, kedy nemáte a neviete, čo máte robiť, tak vás to zničí zvnútra a úplne.
YOU ARE READING
Ťažká Etapa Života
Non-FictionMyšlienky o vzťahu, kde jeden z partnerov nebol otvorený a úprimný.