On był po zerwaniu , a ona w toksycznym związku...
Kamila , niby zwykła dziewczyna z dobrego domu , bez problemów , z idealnym życiem i siostrą która ma zajebistych znajomych i nie robi problemów. Lecz nikt nie wiedział co dzieje się za drzwiami tej idealnej rodziny , ojciec bez grosza przy duszy , matka alkoholiczka która jedyne pieniądze rodziny wydawała na alkohol , siostra która chodząc do liceum pracowała i zajmowała się młodszą siostrą , i ona 10 latka niewiedząca co się dzieje wokół jej lecz bała się każdego wieczora gdy matka się upijała. Teraz po skończonym liceum myślała że oderwała się od złych wydarzeń z jej życia lecz na jej drodzę spotkała tomka . Na początku myślała że to idealny chłopak dla niej , kochany, słodki i troskliwy , ale po 2 miesiącach zobaczyła że to koszmar którego nie przewidziała. Zazdrosny o każdego chłopaka który tylko na nią spojrzał , bicie przy każdej okazji jak byli sami ponieważ się go nie posłuchała. Lecz pewnego dnia spotkała karola który pomimo swojej niechęci do alkoholu musiał się napić po rozstaniu z weroniką.
A Karol też niby zwykły chłopak dla starszych pewnie trochę dziwny , dla dzieci idol. Youtuber który wraz ze swoją paczką znajomych stworzył największą ekipę na polskim yt. Tworzył miliony wyświetleń , był fanem milionów dzieci a jego przyjaciele nie zostali w tyle. 2020 był dla karola i smutny i wesoły , po przyjeździe z USA zaczął kłócić się z weroniką , na początek zrobili sobie przerwę lecz na pewnym fanowskim spotkaniu jeden z widzów pokazał mu zdjęcie weroniki całującej się z jakimś gościem , coś w nim wtedy pękło , nie umiał się pozbierać , zrobił przerwę na yt i usunął się całkowicie z świata internetu. A teraz siedzi w pierwszym lepszym barze jaki znalazł i obserwuje brunetkę która przy barze zeruje butelkę wódki.
CZYTASZ
who are you// friz
FanfictionKsiążka pisana na podstawie odcinków ekipy. Nie będzie zawierać mocnych scen 18+. Będą sceny dopowiadane oraz wymyślane przez zemnie. Odcinki w książce nie są pisane po koleji.