Vonaton

447 17 4
                                    

Ötödik év a Roxfortba. Harry végre hazatérhet. A Roxfort az otthona és már hiányzott neki. És az sem hátrány hogy láthatja azt a tejföl szőke hajkoronát és a hozzá tartozó szürke szempárt.
Sokat ábrándozott már róla ahogy beletúr a szőke fürtökbe és a szürke íriszekbe bámulva rántja magához egy szenvedélyes csókra majd-

-Harry Potter!! Elegem van hogy nem figyelsz ránk! - kiáltott Hermione

-Ginnyről ábrándozol - Ronald félreérthető tekintetéhez egy mosoly társult

-Ohh - A barna hajú boszorkány arca is hasonló mosolyra húzódott.

-Honnan szeditek ezt?

-Ugyan Harry! Izzik köztetek a levegő

-Nyugi Haver! Nem bánom! Inkább te mint Dean - nevetett a szeplős

-De Ron! Nekem NEM tetszik a húgod!

-Persze persze

-Mi a francért nem hisztek nekem?! - akadtam ki

-Nyugi Harry! Cukik lennétek együtt! - mosolygott Hermione.

-De nem tetszik Ginny! Merlinre srácok! MELEG VAGYOK!

-Hogy mi? - kérdezték egyszerre de én csak felkeltem és kirohantam a fülkéből.

Miért?! Miért nem elég nekik ez?? Miért muszáj összeboronálni mindig valakivel?!

Tudta hogy nem teljesen jogos a felháborodása de most telt be nála az a bizonyos pohár, egyből berontott egy üres fülkébe de amikor belépett ráeszmélt hogy, hát ez nem egy üres fülke.
Malfoy ült az ablak mellett és éppen egy könyvet bújt, de amikor meghallotta az ajtó csapódását egyből az érkező felé emelte a tekintetét.

-Potter?

-Malfoy!

-Mit akarsz?

-Semmit..

-Valamit csak akarsz ha rám törtél mint egy idegbeteg.
Mellesleg nem értem miért-

Már nem tudta befejezni a prédikációját mert Harry ajkai hirtelen ötlettől vezérelve az övére tapadtak. Ugyan nagyon meglepte ez a mardekárost de nem kellett sok mire visszacsókolt. Szenvedélyes csókuknak a vonat megállása vetett véget. Draco előre borult az ülésben és Harryn kötött ki. A két fiú elpirult majd feltápászkodott.

-Vacsora után a szükség szobájában Malfoy - kacsintott Harry majd egy mosollyal az arcán elszelelt

Draco egész teste bizsergett. Megérintette újbegyével az ajkait melyek mosolyra húzódtak. Már alig várta hogy ott legyen Harryvel a szükség szobájában.

Darry One-ShotsWhere stories live. Discover now