Hoş geldiniz 🌸
Altay ile baş başa kalmıştık. Ama ben onu darlamak ile meşguldüm.
Oflayarak kafamı yastıkta diğer tarafa çevirdim. Uykum gelmişti ama Altay izin vermiyordu.
"Valla bir şey olmaz Altay azıcık uyuyayım."
"Sen doktorlardan daha iyi mi bileceksin? Uyuma dedilerse uyumak yok."
"Ne kadar kaldı?"
Kolundaki saate bakarak kısa bir hesaplama yapıp bana döndü.
"Yaklaşık 17 saat."
Yalandan ağlanır gibi konuştum.
"Daha çok var ya off."
"Kaldır kafanı yastıktan öyle daha çok uykun gelir."
Kafamı kaldırıp yatakta oturur pozisyona geçtim. Kafamı uzatıp camdan dışarı baktığımda hava kararmıştı.
Hâlâ canım sıkılıyordu o ayrı mesele.
Altay yerinden hareketlenip ayağa kalktığında ona doğru döndüm ve hareketlerini izlemeye başladım.
Giydiği ceketin cebinden telefonumu çıkardı. Daha sonra da ayak ucumdaki masadan karşıdaki televizyonun kumandasını sağ eline aldı. Telefonumu da sol eline.
"Çizgi film ki izlemek istersin, kızlarla konuşmak mı?"
Şimdi ufak bir karşılaştırma yaparsak, bu saatlerde winx vardı büyük ihtimal kızların sorularını çekmektense o işi Altay'a yıkıp winx izleyebilirdim.
"Çizgi film ama winx olsun."
Küçük kız çocuğu gibi heyecanla konuştuğumda o da tebessümle kafasını salladı. Telefonumu cebine koyup kumandayı eline aldı. Ve kanalı aramaya başladı.
"Bir şey daha isteyebilir miyim peki?"
Henüz kanalı bulamadığı için kafasını bana çevirmeden başını salladı.
"Kızlara haber verir misin sen? Çok merak etmişlerdir. Ama iyi olduğumu söyle üzülmesinler."
Kanalı bulduğunda henüz reklam vardı. Bana doğru dönerek konuştu.
"Peki ben dışarı çıkıp konuşuyorum. Hemen geleceğim, sen de uyumuyorsun? Anlaştık mı?"
Hızlıca kafamı salladıktan sonra Altay odadan çıktı. Bende çizgi film izlemeye başladım.
🌸
Çizgi filmim bitmişti. Üzerine 2 tane de film izlemiştim. Yaklaşık 4 saat olmuştu. Yapacak başka bir şey bulamadığım için kanallarda boş boş dolaşıyordum. Oflayarak televizyonu kapattım. Altay ise kitap okuyordu.
"Ben hâlâ çok sıkılıyorum. Bak azıcık uyuyayım. Bütün sıkıntım geçer seni rahatsız etmem. Uyayım mı?"
Okuduğu kitaptan başını kaldırmadan kafasını 'hayır' anlamında salladı. Daha sonra başını kaldırıp konuşmaya başladı.
"İstersen kitap oku."
Konuştuktan sonra elindeki kitabı bana uzatmıştı.
"Kitap okursam daha çok uykum gelir."
"Telefonunla oyalan öyleyse."
Cebinden telefonumu çıkartıp bana uzattı. Telefonun kilidini açtığımda bir sürü bildirim düşmüştü önüme. Çoğu kızlardandı. Altay onlarla konuşmadan önceki bildirimlerdi.