A hintó előtt 7 csuklyás embert láttam akik amikor megállt a hintó meg támadták nem tűntek a horda tagjainak. A harcban meghalt a szövetség vezérének testőrei és ő is meg sérült. Két csuklyás aki túl élte el akarta vinni a gyereket ekkor közbe léptem.
-Kik vagytok és hova viszitek azt a gyereket?- kérdésemre az egyik rám támadt a másik pedig el menekült volna ha a sérült vezér nem állja útját.
Nem viszed te őt sehova!-kiáltotta és megölte a csuklyást én eközben le fegyvereztem az enyémet és nyakához tettem a kardom.
-Még egyszer meg kérdezem ki vagy és hova akartad vinni a gyereket?-erre ő örülten nevetni kezd majd elő ránt egy tőrt így muszáj meg szabadítanom a fejétől. Meg fordulok és látom, hogy közeleg a király erősítése ezért vissza vonulok az erdőbe- Majdnem meg volt suttogtam még el.Anduin pov
Akkor eszmélek csak fel a sokkból mikor Genn már meg érkezik az erősítéssel. Egy kapitányt négy emberrel el küld a blood elf után majd hozzám fordul.
-Jól van felség? Elnézést a késés ért.
-Igen jól vagyok nem súlyos a sebem. Genn azonnal ki kell derítenünk kik támadtak meg és őket miért támadta meg egy hordás.-mondom talán egy kicsit elhamarkodottan.
-Előbb ön és a gyerek szállj annak fel a hajóra aztán kiderítem mi történik itt.
-Rendben menjünk minél előbb Stormwindbe akarok érni.-mondtam és elindultunk a ki kötőbe.
U.i.: Elnézést hogy ilyen sok idő után írtam új részt.
Remélem tetszet nektek
Véleményeket és tanácsokat szivesen várok
VOCÊ ESTÁ LENDO
A korcs (anduinxzanthow)
FanficA world of warcraft mostani verziójában játszódik A történet nem egyezik pontosan a játék történetével